Undertray gemonteerd

Michel-srad

Die hard MF'er
21 sep 2003
427
0
Capelle aan den IJssel
Ongeveer 2 weken geleden heb ik van Remcould een undertray gekocht voor onder mijn Gixxer. Een hele mooie met led achterlichten en led knipperlichten.

Vorig weekend begonnen met het sloopwerk van het oude kontje en het inbouwen van het nieuwe kontje. Ik dacht dat ik dat wel ff in een middagje zou doen. Mooi niet dus. Heel de zaterdag bezig geweest en dat ding zat dus nog steeds niet zoals ik dat wilde hebben. Intussen donker en koud in de schuur dus moest ik maar op een ander dag verder.

Donderdagavond karweitje afgemaakt en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Hier nog ff een fotootje van hoe het was:

full


Nu alleen nog voor de nummerplaat wat moois verzinnen, maar dat komt wel goed
 
Damn ziet er goed uit in het zwart.

ben blij dat ze je bevallen.

en nu ff in spammodus, heb er nog een aantal liggen dus wie intresse heeft in zo een soortgelijke undertail let me know.
heb op dit moment nog zowel witte als zwarte liggen.
 
ziet er mooi uit zonder nummerplaat...net als motoren zonder spiegels en knippers en andere dingen die in de weg zitten
 
ziet er mooi uit zonder nummerplaat...net als motoren zonder spiegels en knippers en andere dingen die in de weg zitten

om eerlijk te zijn baal ik er ook wel van dat ik die nummerplaat er weer op moet zetten... vond de optie hierboven wel mooi om hem op mijn pak te naaien :)

@Remcould: Hij heeft snel geleverd zeg dit keer.. :)
 
Ik wil nog steeds die zwarte van je overkopen....... :?
Damn ziet er goed uit in het zwart.

ben blij dat ze je bevallen.

en nu ff in spammodus, heb er nog een aantal liggen dus wie intresse heeft in zo een soortgelijke undertail let me know.
heb op dit moment nog zowel witte als zwarte liggen.
 
Ik moet alleen nog een undertray hebben en dan ben ik zo goed als klaar met die van mij. Ziet er zeker goed uit in het zwart :9~
 
ziet er erg goed uit!!! ben alleen benieuwd (ook bij remcould) hoe het gaat worden en hoe je het gaat doen met het kentekenplaatje.... :)

[me]puppy spaart nog ff verder.... ;) [/me]
 
zo dat ziet er strak uit, maar hoe zit het met je kentekenverlichting? Ben namelijk ook van plan om een undertail op m,n svtje te bouwen.

gr jo
 
Ongeveer 2 weken geleden heb ik van Remcould een undertray gekocht voor onder mijn Gixxer. Een hele mooie met led achterlichten en led knipperlichten.

Vorig weekend begonnen met het sloopwerk van het oude kontje en het inbouwen van het nieuwe kontje. Ik dacht dat ik dat wel ff in een middagje zou doen. Mooi niet dus. Heel de zaterdag bezig geweest en dat ding zat dus nog steeds niet zoals ik dat wilde hebben. Intussen donker en koud in de schuur dus moest ik maar op een ander dag verder.

Donderdagavond karweitje afgemaakt en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Hier nog ff een fotootje van hoe het was:


Nu alleen nog voor de nummerplaat wat moois verzinnen, maar dat komt wel goed
Welke heatsinks heb jij gebruikt voor je knipperlichten???
 
Damn ziet er goed uit in het zwart.

ben blij dat ze je bevallen.

en nu ff in spammodus, heb er nog een aantal liggen dus wie intresse heeft in zo een soortgelijke undertail let me know.
heb op dit moment nog zowel witte als zwarte liggen.

Alleen voor Soes of toevallig ook voor Honda CBR 600FS??
Die wil ik wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan