Usd vork in een nx650

zoran

MF veteraan
7 nov 2002
5.112
1
Hallo,
ik wil evt een usd vork in mijn domi plaatsen.
Weet iemand toevallig of een xr600r voorvork er zo in zou passen?
Zijn er uberhaupt type motoren waarvan de voorvork zonder(veel)aanpassingen in de dominator past?

Alvast bedankt,

Zoran.
 
O je snapt het niet?
Gooi die motor bij het oudijzer en spaar het geld voor iets fatsoendelijks :W

Misschien moet jij trouwens wat minder geld aan je motor besteden en een cursusje nederlands overwegen :?

fat·soen·lijk (bn.)
1 moreel verantwoord => behoorlijk, betamelijk, christelijk, deftig etc.


Zo, zullen we nu weer een beetje aardig gaan doen :? :Y
 
XR600 vork past zonder aanpassingen. mocht je dat willen heb ik er nog wel een voor weinahg
USD moet je zoeken naar een cr250 setje. Of een heeeele stoere dikke WP pas maken :}



Beetje jammer alleen dat je achterkant er nog steeds aan hangt dan.. _O-
Persoonlijk vind ik de achter schok minstens even slecht als de voorkant.
 
Tsja de schoks zijn idd. slecht vandaar dat ik (toen ik er eentje tegen kwam) mezelf afvroeg of dit misschien ging passen.
De vork die ik op het oog heb is trouwens een wp, wat is een redelijke prijs voor een goed werkend exemplaar?
Ben ook al rustig opzoek naar een betere achterschok, kan ik ook hier een xr schokbreker gebruiken?
Weet je toevallig of de as ook het zelfde is en m'n huidige velgje er ook zo in past?
Oh enneh de vork die jij aanbied is dat geen usd?

zo dat zijn weer veel vragen..., bedankt alvast :}
 
Geen USD maar standaard XR
XR schok is niet beter hoor
Asmaat weet ik niet zeker maar verwacht dat het precies hetzelfde is. Voorwiel is wel het zelfde.
 
Ok dus ik kan m'n velg behouden, dan moet ik alleen nog een oplossing vinden voor het bevestigen van m'n remklauw.
Er zit wel een bevestiging aan de vork maar ik neem aan dat de mijn schijfdiameter en remklauw niet het zelfde zijn als die van de xr, of heb ik ook hier geluk mee?
 
Ok dus ik kan m'n velg behouden, dan moet ik alleen nog een oplossing vinden voor het bevestigen van m'n remklauw.
Er zit wel een bevestiging aan de vork maar ik neem aan dat de mijn schijfdiameter en remklauw niet het zelfde zijn als die van de xr, of heb ik ook hier geluk mee?

Ws wel, maar volgens mij heeft een NX650 een iets andere naaf voor dan een XR.
Al heb je goed kans dat de schijfmaten aardig op elkaar lijken.

Jep, je velg kan je behouden. En de rest ken je WEGFLIKKEREN (is dat fatsoendelijk verstaanbaar Nederlands?)

Hmm, als ik het goed begrijp heb je pas een fatsoenlijke motor als je dr af bent gestuiterd en het ding praktisch hebt dubbelgevouwen om een lantaarnpaal ?
 
En "Zoran", als je dan toch voor een USD gaat, kies dan voor WP, past bij je, en veert lekker goed. :}
 
Sjeezus wat een frustraties allemaal, heb je niet wat beters te doen ofzo?
Ik heb verder geen behoefte aan jouw "nuttige" tips en opmerkingen dus als je even ergens anders wil gaan lopen zieken dan stel ik dat zeer op prijs.

:W
 
Sjeezus wat een frustraties allemaal, heb je niet wat beters te doen ofzo?
Ik heb verder geen behoefte aan jouw "nuttige" tips en opmerkingen dus als je even ergens anders wil gaan lopen zieken dan stel ik dat zeer op prijs.

:W

Noem je dat nuttige tips en opmerkingen???? _O- _O- _O-
Dan heb ik er nog wel een paar voor je _O- _O- _O-
 
manmanman,

stop toch met zeveren en laat die man wat vragen stellen en laat hem dan ook deftige antwoorden krijgen, sry dat ik hier beetje de moraalridder uithang maar het werd me ietsje te veel.

niet iedereen kan hem een laatste nieuwe supermotard betalen e.d.

domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden en daar ben jij goed met bezig in dit topic

verder kan ik de ts niet helpen want zou het zelf niet weten.

nog veel :] plezier voor de TS

(als deze reply niet binnen de regels van mf valt gelieve gewoon te verwijderen of me iets te laten weten, ben namelijk nog niet zo lang vertrouwd met de regels, het was zeker niet kwaad bedoeld)
 
Noem je dat nuttige tips en opmerkingen???? _O- _O- _O-
Dan heb ik er nog wel een paar voor je _O- _O- _O-


Ok ik moet hier eigenlijk niet eens meer op reageren maar je blijft maar om nederlandse les vragen.
Het woord nuttig staat tussen aanhalingstekens, dit duidt op sarcasme.

Ik heb trouwens nog wel een nuttige tip voor jou, het linkje(die naast de quote knop) naar je homepage werkt niet, je bent volgens mij een streepje vergeten.
 
Dus het wordt geen USD maar een XR vork als ik het goed begrijp? Volgens mij is een XR vork niet veel beter dan de standaard vork, en kun je beter de standaard vork reviseren en aanpassen met zwaardere veren. Is sowieso de moeite waard als je ergens een andere vork vandaan haalt om deze eerst te reviseren voor hem te monteren, anders heb je wel de looks maar niet de goede werking. Een USD zou natuurlijk wel super vet zijn in een Dominator :9~ , maar is wel weer veel werk omdat je andere kroonplaten pas moet maken op jouw balhoofd.
 
Nou nou, jij kan ook niet veel hebben zeg.
Volgens mij zijn dominatorrijders een beetje hetzelfde volk als bmw rijders.
Ik heb er wel om kunnen lachen :P
Als je alleen positive reacties wilt dan zou ik eerst iets fatsoenelijks kopen :+
 
nounou, Guido. Niet iedereen rijdt op een DRZ...

Domi is best een leuke motor, maar de vering is (omdat ie op comfy straatwerk is afgestemd) ruk. Beste kun je minstens investeren in een andere achtershock en een stel andere (progressieve) voorveren. Knapt ie al een hoop van op.
 
Nee m'n oog was gevallen op een usd van wp die in een xr heeft gezeten.
Kroonplaten en alles zitten er bij en het zou volgens de eerdere meningen dus zo moeten passen.
Nu nog een redelijke prijs zien los te peuteren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan