V-MAX

maxam

MF'er
13 jun 2005
141
0
gennep
Tja,
Een v-max?dat lijkt me een mooie motor om erbij te hebben!
(Mijn RF doe ik nog lang niet weg!!!)

Het is echt een mooie motor om te zien!
Maar ja,dan heb je het erover met een paar andere motorrijders en krijg je gelijk te horen dat het een koelkast is,en een wegliging van een baksteen heeft!
Dat vind ik een beetje jammer,het is en blijft een mooie motor!

Dus....................
Er is maar een catogorie die daarover kan oordelen!
Een v-max rijder.


En jongens,is het waar wat ze beweren?



groeten maxam!
 
Laatst bewerkt:
Heb er eentje gehad,

prachtding, maar je moet goed weten wat je koopt, ik vond het in ieder geval super, voor de snelle bochten hoef je hem niet te kopen, en het lichte gewicht ook niet.

Het is gewoon een liefhebbers fiets, je vind het iets of niet.........

Maar je hebt altijd bekijks met een vmax.. :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
een ding is zeker bij het stoplicht laat je ze allemaal het achterlicht zien en zeker als ie een beetje getund is.en wat dacht je van deze zo zie ie er na de winterverbouwing eruit
alleen de foto is een beetje wazig
full

full

gr mathmax 8-) :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
En jongens,is het waar wat ze beweren?

groeten maxam!

Ja; frame van spagetti, achterbrug van elastiek, voorvork en remmetjes van een scooter, verbruik van een hummer, banden van een chopper. Maarrrrrr, vermogen van een supersport, koppel van een scheepsdiesel, gewicht van een goldwing, dus bij het stoplicht vol het gas erop en houden en zonder gevaar voor een wheely wegknallen, tot de eerste bocht. En je kan het ding eindeloos verbouwen, zowel technisch als optisch. De onderdelen zijn geen probleem omdat het ding al 20 jaar bijna onveranderd wordt geproduceerd. Met name in Duitsland is heel veel te krijgen.
 
Tja,
Een v-max?dat lijkt me een mooie motor om erbij te hebben!
(Mijn RF doe ik nog lang niet weg!!!)

Het is echt een mooie motor om te zien!
Maar ja,dan heb je het erover met een paar andere motorrijders en krijg je gelijk te horen dat het een koelkast is,en een wegliging van een baksteen heeft!
Dat vind ik een beetje jammer,het is en blijft een mooie motor!

Dus....................
Er is maar een catogorie die daarover kan oordelen!
Een v-max rijder.


En jongens,is het waar wat ze beweren?


Ach... Een Ducati gaat ook altijd stuk. Hoe waar is dat?

Er zit heus wel wat in. Het is inderdaad geen bochtenridder en hij is een tikkie aan de zware kant. Maar dat geeft ook weer een apart gevoel. Een VMAX koop je niet voor de bochten. Daar koop je maar zo'n zuurstok voor.

Een VMAX koop je voor de stoplichten. Voor de grijns op je bakkes als het licht voor je op rood springt. Voor het opgeschoten jochie naast je in een Golf GTI die het wel aandurft. Voor het onheilspellende en licht onregelmatige zware gerommel uit de uitlaten als je wacht op groen. Voor het asfaltverkreukelende koppel. Voor het machtige sleuren vanaf de 6000 toeren. Wauw!


:} :} :} Damn, wat een fantastisch apparaat. :} :} :}


Er zit eigenlijk maar één ding op: Maak eens een proefrit en kijk hoe het bevalt. Je merkt meteen of het je ding is. Of je haat het of het laat je nooit meer los.

Simpel...
 
Ja; frame van spagetti, achterbrug van elastiek, voorvork en remmetjes van een scooter, verbruik van een hummer, banden van een chopper. Maarrrrrr, vermogen van een supersport, koppel van een scheepsdiesel, gewicht van een goldwing, dus bij het stoplicht vol het gas erop en houden en zonder gevaar voor een wheely wegknallen, tot de eerste bocht. En je kan het ding eindeloos verbouwen, zowel technisch als optisch. De onderdelen zijn geen probleem omdat het ding al 20 jaar bijna onveranderd wordt geproduceerd. Met name in Duitsland is heel veel te krijgen.



Remmetjes van een scooter?
de twee motors die hier afgebeelt staan hebben geele remklauwen,
lijkt mij meer op brembo`s

kun je de zooi niet verzwaaren en versterken?
 
PS:

Voor de echte v-max rijders!
op http://www.motorbikes.be/nl kun je specificaties van de v-max ophalen,en een beoordeling over de motor geven( hoe die rijd,presteert enz).
nu is zijn score 5,4 en da`s niet veel! :N
hij heeft wel wat meer respect verdient '(
dus stemmen!!!!!
 
Laatst bewerkt:
PS:

Voor de echte v-max rijders!
op http://www.motorbikes.be/nl kun je specificaties van de v-max ophalen,en een beoordeling over de motor geven( hoe die rijd,presteert enz).
nu is zijn score 5,4 en da`s niet veel! :N
hij heeft wel wat meer respect verdient '(
dus stemmen!!!!!

Nou zal ik wel ook niet de slimste zijn, maar ik zie nergens iets waar ik de beoordeling wat kan ehm... "manipuleren". Jammer ;)
Maar het is zowiezo duidelijk dat onze Belgische vrinden er helemaal niets van begrijpen.

Het gaat dan wel over de versie zonder V-Boost, maar dan nog...
Prestaties 6.8?
Uiterlijk 5.8? Een onvoldoende? WTF? Wat vinden ze dan wel mooi?
Betrouwbaarheid 3.9? Als ik dit lees, dan mag ik blij zijn dat ik niet elke dag hoef te duwen. Jeez... Het is geen Harley uit de jaren 50... Wat zijn die gasten daar gewend?

Ach... Waar maar ik me eigenlijk ook druk om... Belgen hebben geen smaak. :r
 
Remmetjes van een scooter?
de twee motors die hier afgebeelt staan hebben geele remklauwen,
lijkt mij meer op brembo`s


Lijken mij wel de standaard klauwen van de Max , maar dan met een vrolijk kleurtje. (Tweede bike is geen Max trouwens, maar een X4.)
De eerste generatie Maxen had klauwen met maar één setje remzuigers als ik het goed heb en die waren een beetje aan de krappe kant om 280 kilo aan geweld te stoppen. Latere modellen vanaf pak 'em beet '93 hebben betere klauwen en schijven voor zoals degene op de foto. (Geen standaard Brembo's helaas, maar zeker niet meer zielig)
 
Laatst bewerkt:
Nou zal ik wel ook niet de slimste zijn, maar ik zie nergens iets waar ik de beoordeling wat kan ehm... "manipuleren". Jammer ;)
Maar het is zowiezo duidelijk dat onze Belgische vrinden er helemaal niets van begrijpen.

Het gaat dan wel over de versie zonder V-Boost, maar dan nog...
Prestaties 6.8?
Uiterlijk 5.8? Een onvoldoende? WTF? Wat vinden ze dan wel mooi?
Betrouwbaarheid 3.9? Als ik dit lees, dan mag ik blij zijn dat ik niet elke dag hoef te duwen. Jeez... Het is geen Harley uit de jaren 50... Wat zijn die gasten daar gewend?

Ach... Waar maar ik me eigenlijk ook druk om... Belgen hebben geen smaak. :r




als je naar de side gaat staat er rechts(heele kleine lettertjes) REVIEWS
en in dat colometje staat ook "geef commentaar" en "schrijf een rij-indruk"
:]
 
Ben je jezelf aan het orienteren op iets nieuws? En overweeg je een VMAX of een andere dikke Naked?

Er staat nu een aardige X4 op marktplaats, kom je zelden tegen in real life en op het net, misschien iets voor je om in ieder geval eens te gaan kijken....?
 
Ben je jezelf aan het orienteren op iets nieuws? En overweeg je een VMAX of een andere dikke Naked?

Er staat nu een aardige X4 op marktplaats, kom je zelden tegen in real life en op het net, misschien iets voor je om in ieder geval eens te gaan kijken....?


Hij wil een snelle fiets Cervo.....

full

 
kijk hier maar eens voor info

V-Max Club Holland
Ook ik kijk hier (Forum) geregeld maar als niet gerisgistreerd lid wordt het steeds onaantrekkelijker, staan binnenkort binnen het cluppie eens alle gezichten dezelfde kant op? Steeds meer topics zijn namelijk achter gesloten deuren helaas. En dat omdat slechts enkelen de boel verzieken waarschijnlijk. Lijken de voetbalsupporters wel, ook altijd een handjevol raddraaiers die het voor de rest verzieken. Maar zal er maar niets meer over opmerken want anders zijn straks ook de X4 rijders de gebeten hond :+ :+
 
Ook ik kijk hier (Forum) geregeld maar als niet gerisgistreerd lid wordt het steeds onaantrekkelijker, staan binnenkort binnen het cluppie eens alle gezichten dezelfde kant op? Steeds meer topics zijn namelijk achter gesloten deuren helaas. En dat omdat slechts enkelen de boel verzieken waarschijnlijk. Lijken de voetbalsupporters wel, ook altijd een handjevol raddraaiers die het voor de rest verzieken. Maar zal er maar niets meer over opmerken want anders zijn straks ook de X4 rijders de gebeten hond :+ :+
Het is niet meer wat het geweest is cervo, ik kijk ook altijd wel op het forum ben geregistreerd maar GEEN LID van de club :N
Maar het lijkt er wel op dat er weer vooruitgang geboekt wordt dus wie weet komt het ooit nog eens goed -O-
Maar gelukkig is het hier op MF wel gezellig :Y
 
En in een v-max topic horen foto's :9 niet dat mijn max zo mooi is, want dat kuipje, stuur en dan zijn er nog veel meer dingen wat ik wil veranderen.

maar geen tijd of geen zin speelt ook altijd een grote rol ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang heb je deze nu al in bezit, deze foto's liggen me nog wel vers in het geheugen maar zijn volgens mij toch alweer van een tijdje geleden of niet? Herinner me zelfs discussies over het wederom wel of niet weer aanschaffen van een Max en toen is het uiteindelijk toch deze geworden toch?

Maar waarom laten de verbouwingsplannen op zich wachten?

Maar gelukkig is het hier op MF wel gezellig
Grotendeels geef ik je hierin gelijk, maar vaak is de toon waarop iemand iets zegt of bedoelt niet hoorbaar en dat kan voor een onprettig gevoel zorgen.......

Maar ja, mijn onderschrift geeft wel aan dat er veel ergere dingen zijn op de wereld en dat probeer ik op zo'n moment dan maar 10 keer tegen mezelf te zeggen....... www.kika.nl bijvoorbeeld.

Maar goed, weer on topic: alweer een piccie van een Max hier: tijd voor tegengas!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan