Vakantie zon, zee en asfalt

bikerbertus

MF veteraan
9 jun 2007
16.264
10.122
Met de vakantie in aantocht, iemand tips voor bestemmingen met goede motorhuur mogelijkheden ? (d.w.z. aanbod HD of dikke Jap cruiser)
En mooi gebied om wat te toeren.
En dan (natuurlijk) rond Middellandse zee.
Zou handig zijn als je evt. de motorverhuur adressen kunt geven.
 
Laatst bewerkt:
its not the destination,its the road to get there.that´s what its al about!

je wil naar de mediterrane..en je hebt zelf 1h_d en 1 japse kruiser..!
dan pak je je boeltje op je brommer en crossed via de mt blanc naar milaan en vandaaruit trek je langs de kustplaatsen richtin spanje...mooier tocht kun je niet hebben.

1 tip die rit naar het zuiden vanuit nederland(hoeft niet milaan te zijn,kan ook gelijk naar de franse zuidkust zijn)kun je het beste snachts rijden,is het niet zo druk op de weg en schiet het lekker op en het is ook lekker koel ook nog.
heb het gedaan van grenoble terug omhoog naar groningen.
13 uur over gedaan
 
Axetattoo heeft wel gelijk, waarom niet?
Ik ben vorig jaar zelf op Kreta geweest.
Ze hadden geen dikke cruisers maar wel Dragstars en Honda Ace's.
Een beetje cruisen door de bergen en kustwegen van Kreta is best leuk en het is groot zat voor een paar weken.

Nu ben ik gister teruggekomen van Frankrijk met m'n eigen motor.
Ben via de Belgische en Franse Ardennen, de Champagnestreek, Bourgondie en midden Frankrijk naar het zuiden afgezakt, het meeste over de Route nationale.
Was echt de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
its not the destination,its the road to get there.that´s what its al about!

je wil naar de mediterrane..en je hebt zelf 1h_d en 1 japse kruiser..!
dan pak je je boeltje op je brommer en crossed via de mt blanc naar milaan en vandaaruit trek je langs de kustplaatsen richtin spanje...mooier tocht kun je niet hebben.
Zie het als compromis met me meissie.
Daar wat huren is echt de beste optie, geloof me...
 
die dwaze rit omhoog was even de afsluiter van een rondje europa.
eerst omhoog via denemarken naar upsala(zweden)dan terug trelleborg/travermunde via berlijn
naar beneden richting zwitserland via italie naar frankrijk gereden en daar week geweest en toen moest ik weer naar boven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan