valentino rossi adres

johansmt

MF'er
8 sep 2012
186
0
hallo, ik vertrek binnenkort richting italie en als rossi fan ga ik even langs in tavullia, stad van valentino. ik weet de ranch er liggen, maar zou ook wel eens aan zijn huis willen passeren als hij dat daar tenminste al heeft?
iemand die iets weet van een woonadres?
alvast bedankt op voorhand
 
hallo, ik vertrek binnenkort richting italie en als rossi fan ga ik even langs in tavullia, stad van valentino. ik weet de ranch er liggen, maar zou ook wel eens aan zijn huis willen passeren als hij dat daar tenminste al heeft?
iemand die iets weet van een woonadres?
alvast bedankt op voorhand

Wil je z'n telefoonnummer ook hebben?
 
Las laatst toevallig ergens dat het hele dorp accuut geheugenverlies krijgt als er iemand naar het adres van Rossi vraagt.
 
De reden waarom je zijn adres niet vind zal ook zijn omdat hij wil dat zijn privacy gerespecteerd word. Ik kan me wel inbeelden dat er anders dagelijks een 10 tal mensen voor zijn deur kamperen en dat is voor hem ook geen pretje. Ga toch gewoon bij de ranch langs en wie weet, is hij toevallig daar.
 
Zielig al die idioten die hun idolen als heiligen vereren en daar zo nodig langs moeten. :(
Voetballers, acteurs, popsterren en ander bekend volk worden er continu mee lastig gevallen.

LAAT DIE LUI LEKKER MET RUST! (dat willen ze zelf ook het liefst)

Ja, ik heb zeker wel bewondering wat sommige mensen kunnen of doen. Maar verder ademen die dezelfde lucht en moeten net als ieder ander ook gewoon naar het schijthuis.
Soms kom ik ook wel een BN-er tegen. NOU ÉN! (BN-er ben je tegenwoordig al als je 2 afleveringen van Goede Tijden hebt mee gedaan) Dus gewoon aan voorbij lopen, schouders ophalen en that's it!
 
Ik heb Vale net gebeld, en 'm gevraagd of je langs kon komen. Kan helaas niet, hij heeft die dag een begrafenis.
 
Zielig al die idioten die hun idolen als heiligen vereren en daar zo nodig langs moeten. :(
Voetballers, acteurs, popsterren en ander bekend volk worden er continu mee lastig gevallen.

LAAT DIE LUI LEKKER MET RUST! (dat willen ze zelf ook het liefst)

Ja, ik heb zeker wel bewondering wat sommige mensen kunnen of doen. Maar verder ademen die dezelfde lucht en moeten net als ieder ander ook gewoon naar het schijthuis.
Soms kom ik ook wel een BN-er tegen. NOU ÉN! (BN-er ben je tegenwoordig al als je 2 afleveringen van Goede Tijden hebt mee gedaan) Dus gewoon aan voorbij lopen, schouders ophalen en that's it!

Het is niet dat ik daar uren ga staan om hem te zien of foto's ga nemen. Heb hem al gezien op gp's maar als ik daar toch in de buurt ben waarom zou ik dan niet eens langs rijden. Heb respect voor ieders privacy. Nog nooit iemand gevraagd om samen op de foto te staan of een handtekening. Ben de laatste persoon daarvoor om iemand daar mee lastig te vallen. Ik begrijp je reactie en velen weten niet waar de grens ligt.volg hem al van zijn beginjaren. Dus gewoon eens passeren waar hij woont vond ik toch interresant
 
Ik app 'm zojuist en tegen mij zei hij dat hij ging vissen met een oude Australische maat van hem :?

Nee hij gaat met mij vissen. We gaan samen een nieuw sort aas uitproberen.
Een of andere "lorenzoworm". Daar schijnen vissen goed op te reageren.
 
Zielig al die idioten die hun idolen als heiligen vereren en daar zo nodig langs moeten. :(
Voetballers, acteurs, popsterren en ander bekend volk worden er continu mee lastig gevallen.

LAAT DIE LUI LEKKER MET RUST! (dat willen ze zelf ook het liefst)

Man neem een kitkat :Z
Die gasten hebben er minder last van dan de locale bevolking.
Dat geldt trouwens voor elke vorm van (over)toerisme. Of je nu langs het huis van Rossi rijdt of een berg / museum / stad wil bezoeken.
 
Ik app 'm zojuist en tegen mij zei hij dat hij ging vissen met een oude Australische maat van hem :?

Zijn Engels is gewoon niet zo goed, hij bedoelde natuurlijk te zeggen "my mate is sleeping with the fishes", vandaar die begrafenis waar Bosso het over had.
 
@johansmt

Zelfs bij zijn Ranch, kom je niet eens in de buurt.
Je kunt er wel een foto van maken, van boven af.
Hebben ze een mooi parkeer plekje voor gemaakt.

Weet niet of je al weg ben, maar verwacht er niet al te veel van.
Een aanrader!
Gaat een ijsje halen in zijn ijs-toko (SUPER IJS!!!!!!)
 
Laatst bewerkt:
@johansmt

Zelfs bij zijn Ranch, kom je niet eens in de buurt.
Je kunt er wel een foto van maken, van boven af.
Hebben ze een mooi parkeer plekje voor gemaakt.

Weet niet of je al weg ben, maar verwacht er niet al te veel van.
Een aanrader!
Gaat een ijsje halen in zijn ijs-toko (SUPER IJS!!!!!!)
Moet je wel het adres ff geven van die Salon :?
 
Lol,

Dat is NIET te missen....
Je ziet een ENORME Banner hangen tegen een muur.
Daar kan je parkeren.
De Fan-Club zit er soort van naast, effe poortje onder door
en TADAAAAAH..
Effe shoppe in zijn shoppie, al uitrustend onder het genot van een ijsje..

Adres?
Hoofdweg in Tavullia;)
of www.google.nl :+
 
Laatst bewerkt:
Ben vorig jaar in Tavullia geweest toen de GP in San Marino was. erg leuk plaatsje, de ranch niet gezien. gewoon even rond gekeken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan