Valt iedereen wel eens een keer?

Ik ben wel eens gevallen

  • 1 keer

    Stemmen: 183 29,8%
  • meerdere keren

    Stemmen: 226 36,8%
  • nooit

    Stemmen: 205 33,4%

  • Totaal aantal stemmers
    614
hoi ik rijd al meer dan 15 jaar en tot 2 jaar gelden nooit gevallen.

daarna gesneden in een bocht kleine 50 km per uur,en toen zag ik asfalt van dicht bij.

daarna om dat benzine kraan was verstopt in de bocht hangend , das niet echt geweldig.

daarna kocht ik hondje cbr 1000 f, tunnel in lekker droog , tunnel uit wolk breuk 70 liter water op 1 vierkante meter.
en ineens ieder stond stil behalve ik natuurlijk, onderuit geremd 90 km peruur.
en geen schade hebben, is dat geen rare verschijning. nu toch weer soes 1100 rwtje gekocht,10 dagen geleden bijna onderuit, na versnellen, in voeg strook regen achtig weer gelukkig niets aan de hand behalve dan links en rechts slinger staart. geval van het rechter handje iets te ....... gelukkig na deze actie weet je oja :} ik leef weer. :] :N |(
 
Ik heb tot nu nog steeds hulp van een O-) Wel zat kritieke momenten gehad door eigen of andermans fouten die ik gelukkig door niet in paniek te raken op kon lossen. In 13 jaar motor rijden heb ik alleen maar 2 motoren domweg om laten vallen. Je kunt door bedachtzaamheid inschattings en reactie vermogen en ook vooruitzien een hoop voorkomen. En ik ben echt niet altijd zo'n brave rijder want ook ik houd van opschieten :]
 
_O- Zie die vent dat kleine mensje (volgens mij een vrouw) uitschelden dan _O-

whaha ik zie het zo voor me he :')
En het tragische is dat al die motorrijders een remspoor trekken van zeker 30 meter (dat zag ik op andere foto's van deze klap) moeten ze toch alleen hun achterrem hebben gebruikt om dat voor elkaar te krijgen. |(
 
Laatst bewerkt:
Ik val regelmatig. Ik leer namelijk met vallen en opstaan.
Als ik lang niet meer gevallen ben heb ik lang niets meer geleerd.

Vallen doet voornamelijk pijn in je portemonnee. Oja, en het is handig om een extra motor te hebben. Je kunt je motor namelijk een paar weken niet gebruiken omdat alle kapotte onderdelen besteld moeten worden.
 
Het hoort bij het rijden. Soms rij ik op mijn motor en denk: "ik mis iets" , en dan weet ik het weer:
het vallen, dat had ik in de rit nog niet gedaan.
 
Ik val regelmatig. Ik leer namelijk met vallen en opstaan.
Als ik lang niet meer gevallen ben heb ik lang niets meer geleerd.

Je hebt in elk geval geleerd te vallen... :P
Maar ik moet zeggen... het is niet mijn ding... :N

Ik leer elk jaar bij, soms maak ik voor mijn gevoel grote stappen in m'n ontwikkeling...
Vallen hoort er alleen niet bij, in mijn ogen... :N

Ik heb wel een paar keer op het randje gezeten, maar steeds wist ik het toch weer te redden, hetgeen ook leerzaam is. Je weet dat je reacties na een fout de juiste zijn... en dat is weer prettig om te ontdekken. Ik blijf mijn uiterste best doen om overeind te blijven en dan kan je nog steeds een hoop leren... :)

Maar zoals gezegd, ieder zijn ding... ;)


Zo... nu ontbijten... heb weer genoeg gehapt... :+
 
Laatst bewerkt:
Een keer omgevallen.. remde af voor een rood licht en tegen de tijd dat ik stil stond, werd ik afgeleid door een meid op een fiets. :z
 
Laatst bewerkt:
En het tragische is dat al die motorrijders een remspoor trekken van zeker 30 meter (dat zag ik op andere foto's van deze klap) moeten ze toch alleen hun achterrem hebben gebruikt om dat voor elkaar te krijgen. |(
Hoeft niet:
blz24.jpg


Je kan prima met geblokkeerd voorwiel remmen, alhoewel 'm overeind houden niet eenvoudig is, kan iedereen dat leren :Y
 
vroegah op de brommer vastloper gehad midden in een bocht, op motor een x bijna door standaard die nog open zat. maar kon hem nog net houden :), en laatst ook BIJNA, in de regen reed ik over 'n tramrails heen, weet niet WAT ze er tussen hebben liggen maar m'n achterband had even totaal geen grip (was in een bocht), maar gelukkig kwam daarna het asfalt weer en trok ie weer recht!

maar ik heb besloten nooit meer te vallen!
 
Laatst bewerkt:
Als de motor laten omvallen ook telt ben ik gisteren voor het eerst gevallen. (BMW K100 omgelegd op een helling die naar links afliep bij het op de standaard zetten. :+
 
Nee, geen schade. :)

De motor had overigens al wel wat krassen + een scheur in de kuip, hij is duidelijk een keer omgevallen. Ik heb hem netjes omgelegd. Kunnen ze prima hebben, die bakstenen!
 
Nee, geen schade. :)

De motor had overigens al wel wat krassen + een scheur in de kuip, hij is duidelijk een keer omgevallen. Ik heb hem netjes omgelegd. Kunnen ze prima hebben, die bakstenen!

Even een gaatje boren aan het einde van die scheur, totdat je tijd hebt om hem te repareren.
 
Ben ik wel eens gevallen,

Met de fiets Ontelbare keren, Over losse veters, te vaak, van de trap jep, van de motor... Nee,

Ik heb wel mijn motor twee keer laten vallen... Ook dom, en doet zeer aan je ego. :Y

100% looser :W

maar nog nooit onderuit gegaan met de motor. daar hoor je alleen maar op te :]
 
Op 13 jaar op de motor :
** 1 ) een tikje gehad van koelblik die dat mij niet gezien had toen ik naast hem
door kwam ----> schuivertje van een dikke 200 meter .
** 2 ) kreeg mijn bocht ni en natuurlijk kwam juist daar een vrachtwagen rond
die breder was dan het rijvak ---> amaai dat deed pijn.
** 3) Te hard afgeremd voor een bocht ---> highsider en de gracht in .

3 motoren Total Loss
Nu al 6 jaar ongevalvrij ---> hopelijk houden we het zo :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan