Van mijn fiets gereden

ducable

I survived a crash!
9 mei 2004
4.122
112
apeldoorn
Helaas was Ducable gisteren na 35 jaar ook aan de beurt! |( werd vanachter van mijn BMW gereden door een koekblikker die niet gezien had dat er 5 of 6 autoos voor ons iemand afsloeg.
Zag mij te laat en lanceerde mij en de motor naar de andere weghelft. :( Vervolgens reed een tegemoed komende auto over de glijdende BMW heen.
Zelf zag ik de koplampen van een auto op me af komen en in een reflex heb ik me de goede richting op weten te rollen.
Heb met mijn hand nog iets geraakt en deze is nu dik gworden vannacht.
Vanmiddag ff naar laten kijken.
Verder realiseer ik me maar al te goed dat het heel anders had kunnen aflopen!
Prijs me gelukkig en ben mijn beschermengel dan ook zeer dankbaar!


Wat me trouwens pissig maakt is het artikel op 112 Gelderland Oost Nieuws.
Hier suggereert men dat ik op de verkeerde weghelft ben gekomen door nbekende oorzaak.
Ja logisch als je gelanceerd wordt lukt zelfs Ducable dat! _O- Tevens gaven ze aan dak van de andere kant kwam,niet dus.
Zo dat moest ik ff kwijt.
full
 
Poe, hoop geluk gehad dus. Kl@te voor de fiets. Sterkte met de afhandeling en het genezen.
 
Lekker he, die berichtgeving. Waar krijgen zij hun info van?

Enniewee, sterkte ermee.
 
Jezus wat een verhaal man... Prijs jezelf gelukkig inderdaad, dit had heel anders kunnen aflopen! Sterkte met de afhandeling en succes met het genezen! Erg veel lichamelijke schade, of heeft het pak goed z'n werk gedaan?
 
Wat de berichtgeving betreft:
Waar halen ze dat nieuws vandaan? Is er een politierapport waar wel juiste informatie in staat?
Onmiddelijk rectificatie eisen, desnoods met een geding dreigen.

Er is al genoeg onware berichtgeving in het nieuws en als je niets laat horen zal dat niet verbeteren.

Bovendien is er kans dat de verzekering dat bericht weer gaat gebruiken om van schadeloosstelling af te komen.
 
Helaas was Ducable gisteren na 35 jaar ook aan de beurt! |( werd vanachter van mijn BMW gereden door een koekblikker die niet gezien had dat er 5 of 6 autoos voor ons iemand afsloeg.
Op zo een moment knipper ik graag met mijn remlicht, hou de achterkomers in de gaten én probeer ervoor te zorgen dat ik naast mijn voorligger kom te staan/rijden.
Zag mij te laat en lanceerde mij en de motor naar de andere weghelft. :( Vervolgens reed een tegemoed komende auto over de glijdende BMW heen.
Zelf zag ik de koplampen van een auto op me af komen en in een reflex heb ik me de goede richting op weten te rollen.
Heb met mijn hand nog iets geraakt en deze is nu dik gworden vannacht.
Vanmiddag ff naar laten kijken.
Verder realiseer ik me maar al te goed dat het heel anders had kunnen aflopen!
Prijs me gelukkig en ben mijn beschermengel dan ook zeer dankbaar!


Wat me trouwens pissig maakt is het artikel op 112 Gelderland Oost Nieuws.
Hier suggereert men dat ik op de verkeerde weghelft ben gekomen door nbekende oorzaak.
Ja logisch als je gelanceerd wordt lukt zelfs Ducable dat! _O- Tevens gaven ze aan dak van de andere kant kwam,niet dus.
Zo dat moest ik ff kwijt.[afbeelding]
 
Zo te zien heb je een beste klapper gemaakt ! Gelukkig valt het met de verwondingen mee ! Sterkte iig.
 
Op zo een moment knipper ik graag met mijn remlicht, hou de achterkomers in de gaten én probeer ervoor te zorgen dat ik naast mijn voorligger kom te staan/rijden.

Denk dat het laatste zinvoller is dan het eerste, hoewel laten knipperen meer aandacht vestigt dan gewoon branden.

@ TS: Nare ervaring en wel goed gehandeld in je glij, sterkte!
 
Hoi Ducable.
Schakel een letselschade advocaat in als je letsel hebt. Deze werken gratis voor je als je geen schuld hebt... :Y
Veel sterkte met alles. Greetz, Cardanfreak
 
Hoi Brother!

Das schrikken!!!

Alle geluk van de wereld gehad. (sprak de ervaringsdeskundige '( )

Bel je wel even......
 
Welja....

Dat is nog steeds een nachtmerrie van mij. Dat een blinde koekblikker mijn brommertje aan de achterkant ramt en dat waarschijnlijk doet op een moment dat ik het niet zie aankomen.

Veel sterkte met het herstel. Heb je getuigen?
 
Die koekblikker zat vast wat anders te doen... :(

Wel geluk gehad en heel alert gebleven direct na de aanrijding. :}

Sterkte en Suc6 met de afhandeling. Zou ook een rectificatie willen. Al is het alleen maar om duidelijk te maken dat het niet aan een roekeloze motorrijder ligt (beeld wat er nu staat) maar een suffe niet oplettende automobilist. |(
 
Hier krijg ik soms nachtmerries van! Frontaal overreden worden bij een schuiver of ongeval.
Je hebt ongelooflijk veel geluk gehad aan de motor te zien.
sterkte met je verwondingen en het verlies
 
Mailtje naar de redactie werkt sneller denk ik. Heb ik zelf eens gedaan toen ik met het koekblik crashte en er het e.e.a. verkeerd stond vermeld in het stuk.
Goed dat je er zelf nog ok vanaf bent gekomen, succes met het afhandelen.
 
Tssk, dit kan een ieder overkomen.. gelukkig ben je zelf niet zwaar verwond of erger.
Succes met de schadeafhandeling en ik hoop dat ze de aanstichter het rijbewijs innemen.
 
Op zo een moment knipper ik graag met mijn remlicht, hou de achterkomers in de gaten én probeer ervoor te zorgen dat ik naast mijn voorligger kom te staan/rijden.

Daar heb je systemen voor, V FRed S rijdt hiermee, heet SafetyLights geloof ik. Als die remt dan knippert het en als hij heel hard remt knippert het weer anders enzo.

On topic; wat een mazzel dat je er zo vanaf komt! Motor zal wel afgeschreven zijn en waarschijnlijk krijg je er niet genoeg voor terug (want dagwaarde) dus zuur zal het wel blijven maar wees voorlopig even blij.
 
Laatst bewerkt:
wow, schrikken man. Dat is een beste klapper geweest.
Sterkte met je herstel en de afhandeling van de schade.
 
Had ff gemaild naar fotograaf/journalist,deze heeft artikel netjes aangepast.Prima dus.
Papierwinkel geregeld net.
Heb gelukkig rechtsbijstandsverzekering.Letsel ook opgenomen.
Besef dat ik echt veel mazzel heb gehad.

Om nu de beste man gelijk zijn rijbewijs in te vorderen zou mij wat te ver gaan!
Zou betekenen dat wij motorrijders nooit fouten zouden mogen maken(Rij zelf ook in een pedaalemmert)En menig motorrijder is ook automobilist.
 
Laatst bewerkt:
Oei, gelukkig is het goed afgelopen!

Af en toe zie je op internet filmpjes voorbij komen van motorongelukken waar je gewoon bang van wordt.... Het had dus ook veel erger af kunnen lopen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan