Vanaf PPP Rijswijk naar KKR

Mogelijkheid 1) of 2)

  • 1)

    Stemmen: 1 14,3%
  • 2)

    Stemmen: 6 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Trouwens, ik ben dan wel heel geleerd begonnen met roepen dat we via de N-huppeldepup kunnen, maar is er ook iemand met een computerdinges die voorop wil?
Kan ik er gedachtenloos achteraan; vind ik wel zo prettig :o :X :P

NB
Ik ga er fff vanuit dat we dus via de N-weetikveel gaan, omdat er al 4 lieden gestemd hebben voor die optie

kijk eens aan... is dit hoe je wilt rijden :?

330418


zo, ik heb mijn bijdrage alvast geleverd!

[me]JooGhum kan nu lekker gedachteloos achteraan... het is dan tenslotte wel zondag ochtend vroeg B| :z [/me]

edit
----
... en ook maandag ochtend, plaotie ging ff fout :X
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo ongeveer wel.

Ik zit echter te twijfelen of we idd door de stad naar de N44 zillen gaan, of dat we vanaf de PPP eerst een stukje A4 pakken om, bij Leidschendam, eraf te gaan en dan via de Noordelijke Randweg naar de N44 te gaan.

Dat laatste rijdt vlgs mij het eenvoudigste ivm stoplichten etc.

Vandaar mijn suggestie iemand met een GPS-ding vooraan te laten; daar kun je de route mee fijnslijpen.
 
Ja, zo ongeveer wel.

Ik zit echter te twijfelen of we idd door de stad naar de N44 zillen gaan, of dat we vanaf de PPP eerst een stukje A4 pakken om, bij Leidschendam, eraf te gaan en dan via de Noordelijke Randweg naar de N44 te gaan.

Dat laatste rijdt vlgs mij het eenvoudigste ivm stoplichten etc.

Vandaar mijn suggestie iemand met een GPS-ding vooraan te laten; daar kun je de route mee fijnslijpen.

Ligt helemaal aan het weer denk ik,..
Als het niet zo goed weer is, ga ik in een stuk door over de A4 enz.
En als het erg slecht weer is,.....blijf ik lekker thuis. :)
 
ding dat tegen je praat is nog niet operatioeel dus moeten het doen van de anwb blauwe dingen die langs de weg staan
daar ik de fiets heb verkocht en vergeten ben de onderdelen van de gps er aftehalen O-) :X O-)
maar is al contact geweest met de eigenaar en zl de spullen doen toe zende


*O* maar zal bril op doen -6 en blinde stok voor binden
:N :N we zullen er wel uit komen om daar te geraken -O- *O* :W :N
 
dit zijn de gegevens van alkmaar zoals ik ze kreeg !!! er zijn er 2 in alkmaar, maar ik denk niet dat er afgesproken wordt in het centrum

McDonalds ALKMAAR ROBIJNSTRAAT

Adres:
Robijnstraat 1
Postcode: 1812 RB
Plaats: ALKMAAR
Telefoon: 072-5404986
Afslag: A9, afrit Alkmaar-Oost
nu heb ik dus de gegevens voor mijn garmin
 
Heeee, heb jij ook zo'n praatding?
Zou je heel waat jaartjes eerder vast graag in je wagen gehad hebben, gok ik zo....

Ik weet niet welke Mek Drek in Alkmaar de gelukkige is.
Ik neem aan dat dat uiterlijk morgen bekend zal zijn.

edit

Ik zag zojuist dat de Robijnstraat idd genoemd wordt.
Routnet geeft aan dat, als we via de N-weet-ik-veel(206?) naar Alkmaar rijden, we er ong 5 kwartier over doen.
Maak daar even een half uurtje meer van (tanken, afwateren, roken, etc.) en we zijn een kleine 2 uur onderweg vanaf de PPP.
Als we om 11.00u vertrekken uit Alkmaar en we daar even een half uurtje vroeger willen zijn (weer piesen, tanken, roken etc.), moeten we om 8.30u van de PPP vertrekken.
Zie verder beginpost.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kunnen we best 9.00 uur aanhouden om te vertrekken.

[me]JooGhum ligt ook graag wat langer in zijn bedje :P
[/me]


het is vanaf PPP ongeveer 1,5 uur rijden naar Alkmaar (afstand is ±81 km via de N208), dus dan hebben we nog een half uur uitloop voor het daadwerkelijke vertrek om 11.00 uur, of zie ik dat helemaal verkeerd :? Het lijkt me een klein beetje overdeven om er van uit te gaan dat we er 2 uur over doen om naar Allmaar te rijden en dan ook nog een half uur extra te rekenen.

Maar hoe dan ook, ik zal er zijn op de tijd dat jullie willen vertrekken... :W
 
Laatst bewerkt:
rekening houden kou water oude rijders vocht verlies (gebruik van een tena ding absortie) zit niet zo lekker, roken ( ook de motoren ) nico gehalte hoog houden ook die uitstoot koolmono dinges
invoer van bruine drap genaamd koffie cq wat warmte
mischien even op de knie richting zuiden zenzooi ding toepassen voor weer goden *O*
maar al met al dat we een behouden :] mogen hebben :W :W :W tot dan
 
Eens zien of er meer mensen reageren en 9.00u prefereren...... :?
maakt mij niet uit hoe laat !ik wil altijd wel even in alkmaar met allen daar aanwezig kennis maken :W , zonder direct te gaan rijden .als er mensen zijn die niet te vroeg uit bed willen kunnen we het beste over de grote weg gaan volgens mij . *O*
 
Vertrek van PPP houden we maar op 9.00u.
Het hele stuk naar Alkmaar over de snelweg lijkt me nogal saai.
Na Velsen is er nog een aardig stuk, dat we wellicht wel via de snelweg kunnen doen.
 
Ja, zo ongeveer wel.

Ik zit echter te twijfelen of we idd door de stad naar de N44 zillen gaan, of dat we vanaf de PPP eerst een stukje A4 pakken om, bij Leidschendam, eraf te gaan en dan via de Noordelijke Randweg naar de N44 te gaan.

Dat laatste rijdt vlgs mij het eenvoudigste ivm stoplichten etc.

Vandaar mijn suggestie iemand met een GPS-ding vooraan te laten; daar kun je de route mee fijnslijpen.
dit is wel het snelste om naar wassenaar te rijden, en verder :Y
 
Ik stel voor via de Sijtwende tunnel naar de N44 te gaan en dan, na een stukkie A44, uiteindelijk via de N206(?) naar Velsen, om dan op 1 of andere manier op de A-tig te gaan, naar Alkmaar.

Hondafour, als echte Veurbeurgah, weet vast wel hoe je uit die tunnel op de N44 komt :Y

Oude Brikker heeft een dik half jaar elke dag Den Haag - Alkmaar gereden (via A4 etc.) en dat is een behoorlijk saai / gestresst traject!
Eigenlijk weinig zin in om dat te moeten rijden....
 
Ik stel voor via de Sijtwende tunnel naar de N44 te gaan en dan, na een stukkie A44, uiteindelijk via de N206(?) naar Velsen, om dan op 1 of andere manier op de A-tig te gaan, naar Alkmaar.

Hondafour, als echte Veurbeurgah, weet vast wel hoe je uit die tunnel op de N44 komt :Y

Oude Brikker heeft een dik half jaar elke dag Den Haag - Alkmaar gereden (via A4 etc.) en dat is een behoorlijk saai / gestresst traject!
Eigenlijk weinig zin in om dat te moeten rijden....
klopt als je achter hem reed of je :W naast hem, hij zag je niet een blik op B| richting huis
wij zij altijd van de *O* :W *O* onder weg
maar nee :N hoor
maar op de :] doe hij wel :W *O* :W
rare jonges die auto mobidingen
 
nou met mij hoeven jullie iig geen rekening te houden, ik ga ander ritje rijden waarbij ik iets normaler tijdstip op kan ;)
heel veel plezier allemaal morgen en kijk uit voor ev. gladheid
 
heb vandaag nog ruim 200 kilometer gereden.... en koud!!! :Y

het stomme was dat ik na een uurtje rijden enorme pijn kreeg in mijn onderarm/hand bij het koppelen, weet niet of dat door de kou kwam, net maar even mijn koppelingskabel van een paar druppeltjes olie voorzien.

ik vertrek morgen om half negen uit rotterdam als er geen sneeuw/ijs ligt naar de PPP.

Ik hoop wel dat mijn arm dan minder pijn doet, want het was echt geen doen bij langzaam rijden (veel koppelen) -O-

Tot morgen vroeg :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan