Vanavond Harderwijk?

Zondag...Zitten alle toeristen hopelijk in Nijmegen ivm vierdaagse...Lekker rustig op straat :? al betwijfel ik dat in dit seizoen :(

Waarschijnlijk kan ik dan ook niet, al ligt dat aan de tijd dat er afgesproken wordt misschien.

En klopt niet wat ik zeg, want het is vierdaagse en gisteren begonnen,
dus is vrijdag laatste dag :z

Sorry voor mijn hardop denken haha.
 
geen idee, niet gekeken

Ik ken het probleem. Als ik kijk zit ik uit m'n bochtenlijn en staat er iets (te) laags op de teller...

Een keer met duo hoorde ik dat ik 89 reed...
Das niet iets om trots op te zijn maar ik wil weten hoeveel er nog bij moet. '(
 
Kan iemand verklappen wat ie nu op de snelheidsmeter heeft staan op klaverblad Hoevelaken??? ;)

geen tijd om de teller te kijken, druk met proberen die bandit door de bochten te wringen en te voorkomen dat ik m'n broek zonder sliders, toch tegen het wegdek aandruk... toch maar eens een ander pak kopen...
 
Er zijn een aantal mensen geweest die dus graag hadden willen komen, maar helaas niet konden.
Moeten we maar gauw een nieuwe afspraak maken! :P

CAT
:^ Ik kon dus ook niet '(
Komt wel weer over een week of 2, dan ben ik terug van vakantie én is m'n nieuwe motor ingereden :9
 
Ik had op m'n R1 ongeveer 120 op de teller staan, ik denk dak met m'n Mille nog harder kan.

Volgende keer gaak ook mee, en dan zet ik m'n gameboy advanced wel ff op maximumsnelheid meten, dan kennen we het allemaal zien.. :)
(dashbord van Mille is halve gameboy, nog net geen tetris spelen onderweg)
 
Komt wel weer over een week of 2, dan ben ik terug van vakantie én is m'n nieuwe motor ingereden :9

Planning: Eiffel-Pfalz-Zwarte Woud-Alpen-Dolomieten... rondrijden en weer terug... alles binnendoor (moet tenslotte inrijden, nietwaar?

We zien wel hoever we komen, zoveel tijd hebben we ook weer niet.

Daarna inderdaad weer es in H'wijk afspreken.
 
Planning: Eiffel-Pfalz-Zwarte Woud-Alpen-Dolomieten... rondrijden en weer terug... alles binnendoor (moet tenslotte inrijden, nietwaar?

We zien wel hoever we komen, zoveel tijd hebben we ook weer niet, hè schat.

Daarna inderdaad weer es in H'wijk afspreken, kunnen we de vakantie evalueren hè schat.

Wat lief weer...de vakantieroute op het forum doornemen ghehe ;)
 
Zit jij een beetje illegaal FC z'n post aan te vullen?
Maar nee hoor, de vakantie was al doorgesproken. In zoverre kunnen we nog wel communidingesen :P
 
Ik heb niet op mijn teller gekeken (ik weet zeker dat ik ook de 100 niet haal), maar ik werd nog wel een keertje door (ik meen) Randy ingehaald. De rest haalde mij niet in als ik voor reed. Waarom weet ik niet, misschien reed ik nog aardig door of vonden ze het gewoon geen goed plan om in te halen?

Het was de eerste keer dat ik op Hoevelaken reed, en ik vond het heel leuk.
Jammer alleen dat klaverbladen alleen maar bochten rechtsom kennen. Dus: op weg naar huis alle rotondes 2x overrijden ;)


CAT
 
Op woensdag 17 juli 2002 20:36 schreef Plastic Power het volgende:
misschien reed ik nog aardig door of vonden ze het gewoon geen goed plan om in te halen?

CAT
Ach ik denk maar altijd, inhalen op het klaverblad vind ik niet nodig, onnodig risico, zowel voor mij als voor de ander.
En hoe hard je rond gaat is niet belangrijk, de fun wel :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan