Vandaag een Kawa zx6r (2005) opgehaald

MrGixxer

MF'er
1 mrt 2005
38
0
Rotterdam
Zo, vandaag was eindelijk de dag dat ik de 2005 editie van de zx6r kon ophalen. Ik heb er de hele week op gewacht en het eerste levensadem die ik hoorde was voor mij een waar genot. Best wel eigenlijk onder de indruk van deze Kawa met zijn geblazen 130pk reed ik ermee weg en had eigenlijk een soort stuurvermogen in mijn hoofd van de GSXR600. Mennnnn, dat is me heel erg meegevallen!

Deze Kawa snijd als een mes de bochten met een souplesse die zijn weerga niet kent. Het soepellopen van de motor vond ik een genot en de niet misselijke krachten die loskomen als je hem opengooit zijn gewoon bizar. Ook in de midensectie vond ik het niet slecht wat ik gewend was.

Ik heb de remmen nog niet echt uitgetest maar ga morgen eens kijken hoe ze zijn op een afgesloten plek.

Ik had altijd de soes voor me als een ideale motorfiets maar deze overtreft me op dit moment kwa gevoel. Maar hierbij moet een kanntekening gezet worden dat de soes van het bouwjaar 2001 is. Dus daar zit ook nog een verschil in.

Hopelijk schijnt de zon iets meer in het weekend en kan ik lekker genieten van de fiets.

Tot weerziens op de weg MF-ers
 
Toch wel in groen neem ik aan ;)

Dit is echt mijn droommotor!! Kon er niet vanaf blijven op de motorbeurs ;)
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan