Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kep 1 keer een filmpje gezien van een Britse Supberbike race ofzo.
Coureur gaat onderuit, marshall rent er heen, andere coureur kan niet uitwijken en rijdt de marshall frontaal aan.![]()
Heb em later nog es frame voor frame bekeken in premiere en zag dat die marshall doormidden gereden werd (boven- en onderlichaam).![]()
Beetje ranzig filmpje.![]()
Dat filmpje bedoelt yuri bogarde.
Met die 2 spierwitte marchals
Idd, tis hetzelfde filmpje en gelukkig liep het niet zo erg af (het leek iig wel zo).Dat filmpje bedoelt yuri bogarde.
Met die 2 spierwitte marchals
Zie je ook de meest ranzige dingen, bijv. iemand die met een aardige snelheid op de motor plaat gaat en met zijn kop tegen zo\'n simpel plastic paaltje tegenkomt zonder helm, gevolg: je ziet zijn voorhoofd, stukje ogen en de rest is weg.
Ook al zouden ze hier invoeren dat we zonder helm mochten rijden, ik denk dat ik sowieso die butsmuts op zou houden (ook al is het warm). Vaak genoeg zo\'n simpel klein insekt tegen me kop aan gehad, wat hard aan kan komen.
Hehe, ik ga het filmpje van rico en max maar eens een keertje inzenden naar bikepics.
Eens kijken hoe populair dat wordt![]()
wat is dat voor een amateuristisch circuit?motorbike.net/Edmund-TrackCrash-90sec.wmv
hier dus het filmpje van de zogezegd \"in 2 gespleten\" marshal, -->niets van!!!![]()
enjoy
wat is dat voor een amateuristisch circuit?
kennen ze geen gele vlaggen e.d.??