Varadero 2005 grote beurt

Ali63

Rookie
9 jan 2014
3
0
Hallo,

Ik ben nieuw in motorland en heb sinds augustus vorig jaar een Varadero van 2005, 47500 km op de teller. :]

Nu hoor ik dat een grote beurt bestaat uit:
2 Nieuwe Irridium bougies, luchtfilter, oliefilter/olie, remolie vernieuwen en kleppenspeling controle.

Nu heb ik valbeugels erop maar krijg er een prijsopgave van 425 euro op!
Het zou 4 uur werk zijn. Wel bij een Honda dealer maar daardoor zou het toch veel sneller kunnen omdat ze weten wat ze doen en moeten doen lijkt me. :?

Heeft iemand met een soortgelijke Varadero een prijs ter vergelijking voor me of dit (te) duur is of niet? })

Groet, Ali63
 
Hallo,

Ik ben nieuw in motorland en heb sinds augustus vorig jaar een Varadero van 2005, 47500 km op de teller. :]

Nu hoor ik dat een grote beurt bestaat uit:
2 Nieuwe Irridium bougies, luchtfilter, oliefilter/olie, remolie vernieuwen en kleppenspeling controle.

Nu heb ik valbeugels erop maar krijg er een prijsopgave van 425 euro op!
Het zou 4 uur werk zijn. Wel bij een Honda dealer maar daardoor zou het toch veel sneller kunnen omdat ze weten wat ze doen en moeten doen lijkt me. :?

Heeft iemand met een soortgelijke Varadero een prijs ter vergelijking voor me of dit (te) duur is of niet? })

Groet, Ali63
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
 
Ik ken de Varadero alleen van zien maar vermoed dat deze hetzelfde probleem heeft als mijn PCX-scooter. Je bent een halve dag aan het sleutelen voordat je bij het motorblok bent.
 
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Vraag staat er toch duidelijk in. :]

'Heeft iemand met een soortgelijke Varadero een prijs ter vergelijking voor me of dit (te) duur is of niet?'

Ik ken de motor verder niet, maar vanaf de foto geloof ik wel dat het even flink sleutelen si met al dat plastic. Mijn ervaring is wel dat je vaak beter zelf wat dingen kan doen. Die bougies rekenen ze vaak de hoofdprijs voor terwijl die 3x goedkoper kunnen. Zo ook de rest.