Welkom @050-gsxr600 *O*
Leuk dat je er bent.

Ik heb je nieuwe aanwinst even in het echt mogen bewonderen, erg mooi ding :Y

Check verder ook deze nog even, er zit echt heel veel kennis van SRAD's in dat topic.

Wil je de ook in de openingspost?
 
MULDERS MOTORCYCLES in Veendam opent maandag 7 februari a.s. haar deuren.
We zijn nog niet klaar met de verbouw van de diverse afdelingen. De schilder is nog druk, de showroom is nog niet ingericht.
Toch starten we met de verkoop van motoren, street, enduro & cross.
De verkoopafdeling is van dinsdag t/m vrijdag geopend van 10.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.
Voor onderdelen kunt u ons bezoeken van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur.
Onze werkplaats is alleen na telefonisch overleg te bezoeken, daar zijn we nog aan het verbouwen.
Blijf ons volgen op de socials, we geven regelmatig een update van de vorderingen.
U kunt ons telefonisch bereiken op 0598 164506 en op de mailadressen:
verkoop@muldersmotorcycles.nl
magazijn@muldersmotorcycles.nl
administratie@muldersmotorcycles.nl
 
Zijn er ook handige mannen in de regio die voor mij eens een controle kunnen of willen doen wat betreft de synchronisatie van de carbs? Als iemand iets of iemand weet hoor ik dat graag, ook eventueel een adres voor het vervangen van de banden (banden heb ik zelf nieuw in bezit)
 
Sja, Mulders.... In het begin had ik een soort van medelijden met ze omdat ze "failliet" waren. Het is altijd jammer als zo'n gevestigd bedrijf ter ziele gaat. Maar nu vind ik die hele situatie daar vooral erg "interessant" 🤔 :N

@050-gsxr600

Wil je het gewoon als periodieke controle doen, of heb je specifieke symptomen? Ik kan het evt. wel doen, maar het is nogal een rotwerkje, en er kan dan vaak ook nog van alles achter weg komen. De SRAD is best gevoelig op dat gebied (mijn ervaring). De carbs moeten eraf om de meters aan te sluiten, liefst de tank ook, en de stelschroeven zijn lastig bereikbaar.

Voor de bandjes kan je altijd even bij @ZX7-aRnold langsgaan, die zit in dat pand waar vroeger MotoPort Express in zat, in Kolham.
Misschien valt het synchroonstellen bij hem ook wel mee, je kan altijd even vragen. Ze hebben vast een betere routine in die dingen dan ik.

 
Maar nu vind ik die hele situatie daar vooral erg "interessant" 🤔 :N
Ik was er een paar dagen voordat ze officieel failliet waren nog en alles leek gewoon normaal. Toen waren ze al aan het verbouwen idd...... Paar dagen later failliet vond ik ook al raar haha maargoed ze zijn weer open altijd handig zo'n motorzaak in de buurt ofc
 
Ja is ook zo 👍
Altijd goed om in de buurt te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Even een nieuw fotootje gemaakt voor in de OP.
Hij staat er zo toch weer mooi bij 😎

DSC03968.JPG
 
@Bassjunky

Wilde jij niet een nieuw Groningers topic op gaan starten?
Dacht net, meld me daar even, maar kon hem (nog) niet vinden 🧐

@Snijboon

Is jouw KTM op kenteken, was jij gisteren toevallig onderweg?
Ik dacht dat ik de motor herkende, bij de grote rotonde :]


Wat een weertje he, niks aan dit.
Ben inmiddels wel heel erg aan de zomer toe.
 
@Bassjunky

Wilde jij niet een nieuw Groningers topic op gaan starten?
Dacht net, meld me daar even, maar kon hem (nog) niet vinden 🧐

@Snijboon

Is jouw KTM op kenteken, was jij gisteren toevallig onderweg?
Ik dacht dat ik de motor herkende, bij de grote rotonde :]


Wat een weertje he, niks aan dit.
Ben inmiddels wel heel erg aan de zomer toe.
Ja zal ik doen :+
 
@Bassjunky

Wilde jij niet een nieuw Groningers topic op gaan starten?
Dacht net, meld me daar even, maar kon hem (nog) niet vinden 🧐

@Snijboon

Is jouw KTM op kenteken, was jij gisteren toevallig onderweg?
Ik dacht dat ik de motor herkende, bij de grote rotonde :]


Wat een weertje he, niks aan dit.
Ben inmiddels wel heel erg aan de zomer toe.
Nee helaas
Puur cross
 
Ah ok 👍
Achteraf gezien had ik het ook wel kunnen weten, die ik tegenkwam had verlichting.

Toch ist mooi spul. Ik heb vroeger een DR350 gehad, zonder kenteken, maar wel met verlichting.
Heb geen plaatjes van de mijne meer, maar deze komt heel erg close.

Knipsel.JPG


Ergens nog steeds spijt dat ik die toen heb weggedaan, zoveel lol mee gehad en het was nu een mooie oldskool offroader geweest.

Ik vind de Honda 500/600 XR XL ook nog steeds mooi. Iemand in de familie had beide. Ik heb altijd gezegd dat als die eens in de verkoop gingen dat ik ze dan graag wilde overnemen. Maar op een dag waren ze ineens weg, verscheten op marktplaats |(

Honda-XR600R-91-2.jpg
 
Ah ok 👍
Achteraf gezien had ik het ook wel kunnen weten, die ik tegenkwam had verlichting.

Toch ist mooi spul. Ik heb vroeger een DR350 gehad, zonder kenteken, maar wel met verlichting.
Heb geen plaatjes van de mijne meer, maar deze komt heel erg close.

Bekijk bijlage 1729128

Ergens nog steeds spijt dat ik die toen heb weggedaan, zoveel lol mee gehad en het was nu een mooie oldskool offroader geweest.

Ik vind de Honda 500/600 XR XL ook nog steeds mooi. Iemand in de familie had beide. Ik heb altijd gezegd dat als die eens in de verkoop gingen dat ik ze dan graag wilde overnemen. Maar op een dag waren ze ineens weg, verscheten op marktplaats |(

Bekijk bijlage 1729135
Dat is inderdaad zonde dan
Zit wel eens te denken aan een enduro erbij maar kan ook offroad met de bmw rijden
 
Nice, heb me even gemeld *O*

Ik zag net dat de MF stickers weer te bestellen zijn, voor wie het leuk vindt.
Ik heb er al een paar besteld, voor de kentekenplaat en misschien nog ergens op de kuip 🤔

 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk geen fan van allerlei stickers op de motor.
Maar deze mf sticker kan wel dacht ik 👍

DSC04016.JPG


Zo te zien wordt het alweer een mooie dag, daar worden we toch vrolijk van *O*🌞 😎
Heb ook al een tijdje geen strooiwagen gezien, dus ga straks ook het racebeestje maar even uitlaten :]
 
Laatst bewerkt:
Hi! Ik ben nieuw hier en tevens ook nieuw als motor bestuurder (sterker nog, als het goed is heb ik pas eind deze maand mijn rijbewijs). Uit enthousiasme al wel een motor gekocht CB500 98'. Toch zou ik deze graag even willen laten checken / beurtje willen geven, ik heb een paar kleine puntjes die naar mijn idee nog gedaan moeten worden.
Ik ben daarvoor opzoek naar een adresje hier in de buurt (Ik woon zelf sinds kort in Gasselternijveen). Ik vind het prima als het een particulier is die het vanuit hobby doet, of dat het een bedrijf is, als het maar goed is en niet extreem duur is. Heeft iemand een tip waar ik het beste kan zijn hier in de omgeving? Alvast dank!
 
ik heb een paar kleine puntjes die naar mijn idee nog gedaan moeten worden.
In principe hoeft motor onderhoud niet perse heel duur te zijn. Goedkoopste is zelf doen. Maar ook als je het gewoon bij een motorzaak laat doen of bij de dealer (mijn duc doe ik enkel bij de dealer) hoeft niet perse heel duur te zijn. Mss ook afhankelijk wat je ervoor verwacht/over hebt, hoeveel je rijdt etc etc

Gewoon ff bij je in de buurt rondbellen naar motorzaken en zeggen wat er gedaan moet worden of ze een prijsindicatie kunnen geven. Zo bel je gewoon stuk of 3/4 op. Zal je zien dat het relatief wel meevalt met motoronderhoud. Succes :)
 
Hi! Ik ben nieuw hier en tevens ook nieuw als motor bestuurder (sterker nog, als het goed is heb ik pas eind deze maand mijn rijbewijs). Uit enthousiasme al wel een motor gekocht CB500 98'. Toch zou ik deze graag even willen laten checken / beurtje willen geven, ik heb een paar kleine puntjes die naar mijn idee nog gedaan moeten worden.
Ik ben daarvoor opzoek naar een adresje hier in de buurt (Ik woon zelf sinds kort in Gasselternijveen). Ik vind het prima als het een particulier is die het vanuit hobby doet, of dat het een bedrijf is, als het maar goed is en niet extreem duur is. Heeft iemand een tip waar ik het beste kan zijn hier in de omgeving? Alvast dank!
Ik woon vlakbij jou, Stadskanaal, en wil best eens samen met jou naar de diverse punten kijken. Sleutel al heel wat jaren hobby matig aan motorfietsen en heb een goed uitgeruste verzameling gereedschap.
 
Welkom Toon en succes met je rijexamen 💪 Ga je gelijk vol vermogen?

CB500 is een prima motor om mee te beginnen. Ze rijden best lekker, gaan met wat onderhoud bijna eeuwig mee en er zijn altijd veel en goedkope onderdelen beschikbaar. Ik heb er zelf in de tijd mee gelest, maar dat was geen gezicht, ik ben te groot _O-

Motorrijles 04.jpg


Als je tzt ook in de openingspost wilt, dan deel maar eens een mooie foto.
 
Laatst bewerkt:
Hi! Ik ben nieuw hier en tevens ook nieuw als motor bestuurder (sterker nog, als het goed is heb ik pas eind deze maand mijn rijbewijs). Uit enthousiasme al wel een motor gekocht CB500 98'. Toch zou ik deze graag even willen laten checken / beurtje willen geven, ik heb een paar kleine puntjes die naar mijn idee nog gedaan moeten worden.
Ik ben daarvoor opzoek naar een adresje hier in de buurt (Ik woon zelf sinds kort in Gasselternijveen). Ik vind het prima als het een particulier is die het vanuit hobby doet, of dat het een bedrijf is, als het maar goed is en niet extreem duur is. Heeft iemand een tip waar ik het beste kan zijn hier in de omgeving? Alvast dank!
Sleutel zelf ook lekker aan motoren en auto's.
Sommige werkzaamheden wil niet mee zitten en laat ik uitvoeren.
Arnolds motorshop in Kolham ga ik vaak geen
 
Vanochtend kwam ik, als ik het goed heb tenminste, @DeMotorduvel tegen in de winkel. Hoorde al van een van mijn collega's dat hij op zoek was naar de eigenaar van die motor voor de deur. Nou dat was ik dus*O*

Even kort met hem gesproken en hij wees me op dit topic. Ik mag dan wel in het mooie Gieten wonen, maar ben veel in Veendam en omstreken te vinden. Dat krijg je als je in Veendam werkt en altijd op de motor komt:+

Momenteel rijd ik op een vtr1000 firestorm door de winter en als de zout bende straks weer allemaal pleite is, dan komt de 1200gs weer van stal! Genieten!

IMG_20210717_211332.jpg

PXL_20220214_144041012.jpg

Zie jullie vast nog wel een keer rondrijden of tijdens een rondrit:]
 
Kijk aan. Mooie upgrade van wat je had als ik me dat goed herinner (van je verkooptopic tijdennnnn terug :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan