Ja dat weet ik wel zeker... Maar welke advertentie dat dan weer geweest is.. :9 Ik heb er al een paar gehad en verkochtO-)

Reed hiervoor op een fireblade 929 en daarvoor weer op een Suzuki gs500. Moet zeggen dat de gs500 wel echt een van de leukste motoren was!
 
Hey @Electrric94

Leuk dat je er bent :Y*O*
Ja dat was ik idd.

Ik kom eigenlijk elke week wel eens langs op je werk, en zie daar steeds leuke motoren staan. Eerst die oldskool Fireblade (mooi!) en nu de VTR. Ik dacht, dat moet haast wel een motorgek zijn. Die wil ik eens attent maken op ons lokale topic 😄

Wil je ook in de openingspost?
Met de VTR, de GS of beide?

Dit topic was de laatste tijd wat ingezakt, maar toch zie ik er echt nog wel toekomst in. Alleen onbekend is onbemind, dus laatst even opnieuw opgestart en ik promoot het ook wel een beetje in de echte wereld 🙃 Da's nog best lastig in de winter, maar ik heb goede hoop voor de zomer *O*
 
Verwacht ik ook, toch ga ik een poging wagen om mijn bestelbus vol te tanken. Is nog niet helemaal leeg maar een liter of tachtig gaat er wel bij denk ik. Toch de moeite wel waard
 
De enige dag in de week dat mn vriendin op kantoor werkt en de auto mee heeft -O-
En de motor gaat uitsluitend 98 zonder Ethanol in, dat heeft de Tinq niet.

Dat schiet dus weer lekker op _O-
 
Laatst bewerkt:
Hey @Electrric94

Leuk dat je er bent :Y*O*
Ja dat was ik idd.

Ik kom eigenlijk elke week wel eens langs op je werk, en zie daar steeds leuke motoren staan. Eerst die oldskool Fireblade (mooi!) en nu de VTR. Ik dacht, dat moet haast wel een motorgek zijn. Die wil ik eens attent maken op ons lokale topic 😄

Wil je ook in de openingspost?
Met de VTR, de GS of beide?

Dit topic was de laatste tijd wat ingezakt, maar toch zie ik er echt nog wel toekomst in. Alleen onbekend is onbemind, dus laatst even opnieuw opgestart en ik promoot het ook wel een beetje in de echte wereld 🙃 Da's nog best lastig in de winter, maar ik heb goede hoop voor de zomer *O*
Zeker wil ik wel in de openings post! Dan wel met de gs, de vtr is even een tijdelijke liefde die straks het veld weer mag ruimen. Kijken we voor volgende winter wel weer naar wat anders:9
 
Oke, ik heb je erin gezet met de GS :Y👍

Ik heb vanochtend trouwens nog wat VTR 1000 filmpjes gekeken, kende hem nog niet echt.
Dat lijkt me nog best een leuke motor. Hoe bevalt hij je?
 
An sich bevalt de motor me goed. Altijd starten en lopen en hij stuurt echt strak:YQua geluid is het helemaal bruut. Een 1000cc v-twin klinkt gewoon fantastisch!

Ben alleen qua comfort natuurlijk ook een beetje verwend geraakt door de gs:$

Maar daar kan de motor zelf natuurlijk niks aan doen. Ik slinger hem zo gewoon weer aan. 's ochtends is het nog een beetje afzien, maar vanmiddag is het weer heerlijk!!:]
 
Vanochtend kwam ik, als ik het goed heb tenminste, @DeMotorduvel tegen in de winkel. Hoorde al van een van mijn collega's dat hij op zoek was naar de eigenaar van die motor voor de deur. Nou dat was ik dus*O*

Even kort met hem gesproken en hij wees me op dit topic. Ik mag dan wel in het mooie Gieten wonen, maar ben veel in Veendam en omstreken te vinden. Dat krijg je als je in Veendam werkt en altijd op de motor komt:+

Momenteel rijd ik op een vtr1000 firestorm door de winter en als de zout bende straks weer allemaal pleite is, dan komt de 1200gs weer van stal! Genieten!

Bekijk bijlage 1735556
Bekijk bijlage 1735554
Zie jullie vast nog wel een keer rondrijden of tijdens een rondrit:]
Volgens mij wel eens zien rijden in Veendam.
Geen idee waar je werkt maar de motor komt me bekend voor
 
LIDL *O*
Sssssssslurp...., lekkere ijskoffie🧋🤭

Rijden jullie allemaal alweer een beetje?

't gaat mooi de laatste dagen #lekkerweertje

Ik wel, maar ik heb een beetje een probleem. De Gix loopt fantastisch, rijdt goed, bloedjesnel, remt goed, alles dik in orde.
Maar heel eerlijk gaat mijn hart er niet sneller van kloppen 😬 Gevoelsmatig doet hij me nog steeds niet zoveel.

Nu heb ik na de herbouw nog niet zo heel veel gereden, dus misschien groeit de liefde nog.
En anders gaat 'ie weg en koop ik iets anders weer. Misschien dan toch wel weer een nette oliekoeler.
 
Laatst bewerkt:
En het mooie weer is gelukkig weer terug *O*

De laatste dagen ben ik af en toe op een trike onderweg, da's dan weer heel wat anders :]
Koppelen en remmen met de voeten, ik blijf steeds naar hendels grijpen die er niet zijn _O-

Heb hem geleend voor de bruiloft, als "trouwauto", best leuk.
 
Vandaag een KTM SX250 uit 2016 opgehaald. Ga deze morgen denk ik eens loslaten op Vledderveen. Ben benieuwd hoe zoiets rijdt.
Dat rijdt vast wel fijn :)

Ik ben nog met mn kxf bezig de koppelingskabel is verrot anders had ik die vanmiddag na revisie voor het eerst kunnen rijden. Nog ff geduld hebben.

Dus ter compensatie maar rondje Duitsland gedaan op de duc vanmiddag O-)
Screenshot_20220319-195714_Navigation.jpg
 
Succes met je nieuwe aankoop *O*

Ik heb vandaag mijn Gixxer te koop gezet.
Nog even geen idee wat voor motor er straks weer voor in plaats komt 🤔
 
Dat is ook vast een leuk rondje geweest.
Ik ben wel van het lange rijden.. Dit was wel echt de max qua tijd 5uurtjes over gedaan incl kleine pauze met tanken. Heb aardig doorgereden :] en was nog best druk op die wegen.

Sowieso paar x geflipt ben vlgs mij wel 10 flitskasten tegen gekomen waarvan paar niet gezien,,, oeps :$
Ga je met je KX-F ook nog de baan op ergens
Dat ga ik nog even bekijken... Voornemen is om er dit jaar minimaal een aantal offroad ritten mee te gaan rijden... Lekker low key scheuren dus :) maar zitten ook wel aantal banen hier in de buurt ofc dus mss pak ik die ook wel mee 👌🏻👌🏻
 
Ik heb nog wel een mooie vtr voor je staan :+
Had ik al even overwogen _O-

Wanneer de Gix verkocht is, dan ga ik eerst op zoek naar een bestelautootje of een busje, die heb ik namelijk nodig voor mijn ondernemingsplannen.
Daarna kan de personenauto ook weg (m'n oude trouwe Boraatje wordt knap minder de laatste tijd), en dan ist weer motor tijd *O*

Ik kan het niet allemaal tegelijk betalen, moet dus een beetje reorganiseren om alles voor elkaar te krijgen #prioriteiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan