vekabest motor theorie

anavar

Rookie
6 sep 2010
7
0
hallo,

ik wil binnenkort beginnen aan m'n motorrijbewijs en ik kan van iemand versie 3.5 van het vekabest boek krijgen, is deze nog up-to-date of moet ik een nieuwere aanschaffen?

en klopt het dat je vanaf 21 jaar niet meer beperkt bent tot een motor met 25kw, en meteen een motor mag berijden met een hoger vermogen?

alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn theorie ook met dat boek gedaan (januari 2010) en de eerste keer met 3 foutjes geslaagd! Moet te doend zijn dus.

2e punt, ja dat klopt, dan mag je met een 'zware' motor rijden (boven 25kw)
 
hallo,

ik wil binnenkort beginnen aan m'n motorrijbewijs en ik kan van iemand versie 3.5 van het vekabest boek krijgen, is deze nog up-to-date of moet ik een nieuwere aanschaffen?

en klopt het dat je vanaf 21 jaar niet meer beperkt bent tot een motor met 25kw, en meteen een motor mag bereiden met een hoger vermogen?

alvast bedankt!

Bij het 21 jr. verhaal ligt het eraan. Als jij na je 21ste verjaardag op een zware motor gaat lessen en examen gaat doen, klopt het.
Als je 1 dag voor je 21ste verjaardag examen doet (en slaagt) dan zou je 2 jaar op 25kw moeten rijden, of opnieuw examen moeten doen op een zware motor.
Na je 21ste kun je ook op een lichte motor examen nemen, dan ben je ook voor 2 jaar gebonden aan een lichte motor.

Zoiets dacht ik zo :)
 
ok, bedankt voor jullie reacties, en bedankt voor het warme welkom!

ik zal het rijles topic goed gaan lezen :)
 
Bij het 21 jr. verhaal ligt het eraan. Als jij na je 21ste verjaardag op een zware motor gaat lessen en examen gaat doen, klopt het.
Als je 1 dag voor je 21ste verjaardag examen doet (en slaagt) dan zou je 2 jaar op 25kw moeten rijden, of opnieuw examen moeten doen op een zware motor.
Na je 21ste kun je ook op een lichte motor examen nemen, dan ben je ook voor 2 jaar gebonden aan een lichte motor.

Zoiets dacht ik zo :)
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan