Velgen professioneel laten spuiten

Het grote werk is niet het spuiten.
Waar de meeste tijd in gaat zitten is juist het voorbewerken. :)

De prijs doe ik geen uitspraak over.
Zelf heb ik geen zoektocht gedaan voor het spuiten van velgen.
 
Het grote werk is niet het spuiten.
Waar de meeste tijd in gaat zitten is juist het voorbewerken. :)

De prijs doe ik geen uitspraak over.
Zelf heb ik geen zoektocht gedaan voor het spuiten van velgen.

Hoe bedoel je geen zoektocht gedaan voor het spuiten van velgen kanarie ?
 
poedercoaten en steenslag is geen goede combinatie.
beschadiging, vocht erin en kruipt onder de poedercoatlaag gaat eronder roesten en poedercoating komt daar los.

ieder zijn ervaring,

mijne is : stralen ,epoxyprimer, en 2k lak is het beste (en het mooiste)
 
Ik heb mijn velgen bij van Maren laten doen, is noet te ver van Rotterdam(40km) en de kosten waren 80,- voor allebei de velgen.
Bij poedercoaten , kan je alleen kiezen tussen ral kleuren, misschien dat jouw kleur er ook tussenzit, zie http://www.maisin.be/RAL.txt
Tel nr van Maren +31348501456
 
Ik heb mijn velgen bij van Maren laten doen, is noet te ver van Rotterdam(40km) en de kosten waren 80,- voor allebei de velgen.
Bij poedercoaten , kan je alleen kiezen tussen ral kleuren, misschien dat jouw kleur er ook tussenzit, zie http://www.maisin.be/RAL.txt
Tel nr van Maren +31348501456

Heb je daar toevallig een foto van YamaMocro, en is dit een ook gewoon een spuiterij ?
Poedercoaten wil ik denk niet, gewoon gespoten.

Gr
 
Ik denk dat 210 euro een mooie prijs is voor 2 velgen. Ik heb zelf 250 euro gehoord (inclusief) op de beurs in Utrecht voor spuitwerk, op basis van 2 losse velgen (zelf losse velgen brengen dus).
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat 210 euro een mooie prijs is voor 2 velgen. Ik heb zelf 250 euro gehoord (inclusief) op de beurs in Utrecht voor spuitwerk, op basis van 2 losse velgen (zelf losse velgen brengen dus).

Inderdaad,

Dacht zelf ook wel dat dat een mooie prijs zou zijn, moet natuurlijk wel ook kwaliteit zijn en bij GL Paints hebben ze dat wel.
Die 80 euro vind ik wel erg weinig voor 2 velgen, misschien iets mindere kwaliteiten of minder kleurenkeuze ?

Gr O-)
 
Bel eens met renoblast in mijdrecht, heb ik ook al mijn spul laten doen.....


[afbeelding]

Wielen zijn gepoedercoat, maar er zijn ontzettend veel mogelijkheden, ook kleuren en motieven e.d....


Renoblast in Mijdrecht ?
das lekker in de buurt



Zit te denken aan het zwart laten PDC'en van mn witte GSXR Velgen 8-)
 
Maar op de site zie ik alleen maar coaten, dat is weer anders als spuiten lijkt me, en ze hebben alleen ral kleuren volgens mij.

Mijn velgen zien er niet uit. Van de week voor het eerst echt grondig gewassen sinds ik m heb, en schrok best wel van de velgen. Het lijkt wel of er allemaal happen uitzijn, alsof je (in je koekblik) lekker paar stoepies hebt gepakt tijdens parkeren. Kunnen de spuiters dit ook repareren?
 
Mijn velgen zien er niet uit. Van de week voor het eerst echt grondig gewassen sinds ik m heb, en schrok best wel van de velgen. Het lijkt wel of er allemaal happen uitzijn, alsof je (in je koekblik) lekker paar stoepies hebt gepakt tijdens parkeren. Kunnen de spuiters dit ook repareren?

Ja dat kunnen ze ook vaak wel repareren, en anders gewoon is langsgaan ergens :D
 
Renoblast in Mijdrecht net gesproken... tis daar voor niks !!

je zou bijna elk jaar een andere kleur velgen nemen, voor de lol !
 
Renoblast in Mijdrecht net gesproken... tis daar voor niks !!

je zou bijna elk jaar een andere kleur velgen nemen, voor de lol !

Kan je daar ook een (rode) bies op de velgen laten spuiten?

Kan dat eigenlijk uberhaupt bij coaten of moet je dan spuiten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan