Dubbelfrisje
MF'er
- 24 jul 2009
- 50
- 0
Sindskort heb ik een overstap gemaakt van een 600 naar een 1000.
Ik heb altijd met volledig standaard vering gereden. De 600 was perfect afgesteld voor technische als snelle circuits.
De 1000 is/was redelijk goed afgesteld voor de technische circuits en laatst kwam ik op Assen goed achter dat die instelling niet helemaal geschikt was voor een snelle circuit als Assen.
Ik heb problemen gehad met een licht pompende voorkant in de bocht en onstabiele achterkant bij het aanremmen. Instelling is nog niet helemaal geoptimaliseerd, dus ik weet dat er nog veel uit te halen valt ipv gelijk andere veren eronder te laten zetten.
Volgend jaar wil ik me richtingen voor de KNMV CUP en Sprint wedstrijden en zou graag dit seizoen nog een goede instelling willen vinden.
Heeft iemand tips en trucks, zodat ik de blade goed afgesteld kan krijgen.
Ben 1.70 lang en weeg een kleine 60kg.
Ik heb altijd met volledig standaard vering gereden. De 600 was perfect afgesteld voor technische als snelle circuits.
De 1000 is/was redelijk goed afgesteld voor de technische circuits en laatst kwam ik op Assen goed achter dat die instelling niet helemaal geschikt was voor een snelle circuit als Assen.
Ik heb problemen gehad met een licht pompende voorkant in de bocht en onstabiele achterkant bij het aanremmen. Instelling is nog niet helemaal geoptimaliseerd, dus ik weet dat er nog veel uit te halen valt ipv gelijk andere veren eronder te laten zetten.
Volgend jaar wil ik me richtingen voor de KNMV CUP en Sprint wedstrijden en zou graag dit seizoen nog een goede instelling willen vinden.
Heeft iemand tips en trucks, zodat ik de blade goed afgesteld kan krijgen.
Ben 1.70 lang en weeg een kleine 60kg.