VERKOCHT 2 maal Suzuki GSX 600 F (geel en blauw) uit 2003, KM net geen 12.000

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikroo

Rookie
17 apr 2009
7
0
Omdat mijn vrouw niet meer rijdt en ik graag wat anders wil, zijn onze beide motoren te koop.
Ze worden nu afwisselend door mij gereden, als ze niet rijden staan ze binnen aan de acculader.

De blauwe:
Motor heeft een deukje in de tank, voor de rest ziet ie er nog zeer goed uit. De motor heeft deze net een complete check gehad bij de garage. Hierbij zijn de carburateurs helemaal schoongemaakt en voorzien van nieuwe pakkingen, vlotter etc., nieuw luchtfilter, nieuwe olie en filter, nieuwe remvloeistof en alles gecontroleerd. KM stand 11.970

De gele:
Motor heeft een kleine beschadiging linksvoor aan de sticker, voor de rest ook in goede staat. Ook regelmatig onderhoud gehad, afgelopen jaar nog olie ververst, remvloeistof vervangen en nieuwe bougies. 2 jaar geleden accu vervangen. Evt. is de Garmin navigatie met houder is optioneel bij te kopen, anders haal ik deze er nog even vanaf. Is een Zumo 660. KM stand 11.701

Vraagprijs per stuk 1500, maar ik sta open voor een ander goed bod ;-).
Blauw_Links.jpg

Blauw_Voor.jpg
Blauw_Midden.jpg
Blauw_Rechts.jpg

Geel_Links.JPG

Geel_Midden.JPGGeel_Voor.JPGGeel_Rechts.JPG
 

Bijlagen

  • Blauw_Achter.jpg
    Blauw_Achter.jpg
    1,5 KB · Weergaven: 4
  • Geel_Achter.JPG
    Geel_Achter.JPG
    2 MB · Weergaven: 8
Hallo,
Welke plaats te bezichtigen?
Ik ben woonachtig net onder Eindhoven dus daar is het mogelijk om te komen kijken, proefrit te maken en dan natuurlijk de motor over te nemen ;-). Bij interesse laat het even weten, dan stuur ik mijn adres.
 
Ze zijn ook los te koop ;-) dus als je interesse heb in 1 van de 2 kan dat natuurlijk ook ....
(stiekem een schopje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan