en dan staat je motor nog meer achterover.
gaat niet echt beter sturen.
Let op met verlagen. Als je alleen de achterkant verlaagt dan kan het bij sommige motoren zijn dat de oliepomp niet genoeg aanvoer meer krijgt, met alle gevolgen van dien.
vraagje.
ik heb zonet het achterspatbord ingekort van mijn suzuki intruder vl125 ,
nu zieje pas echt goed hoe ver het achterspatbord nog van de band ligt en deze uitzicht stoort me een beetje.
wa zou nu een goede manier zijn om het spatbord dichter te brengen, ik ben al aan het kijken voor dikkere achterband maar dit zal niet veel dikker zijn,dus zal het waarschijnlijk andere schokbreders worden, maar hier heb ik nog niet zoveel verstand van :s.
kan er iemand helpen?
alvast bedankt, grtz.
Zou die ruimte tussen spatbord en band niet een of ander doel hebben ?
5 keer nadenken voordat je ergens de zaag inzet, nou is dat ding onverkoopbaar geworden.
Ja, het zelfde effect als wanneer je een heuvel op rijdt, dan heb je ook geen oliedruk meer
Heuvelop is maar tijdelijk, het wordt een ander verhaal als je 10.000km met niet geheel jovele smering doorrijdt. Heb al een aantal cx500'tjes gezien met eenzijdige verhoging/verlaging en met drooggelopen krukaslagers.
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar het is een bijzonder verhaal, dat dit kan komen door verlaagde vering. Hoe moet dat dan als je met veel bagage rijdt, of met mijn schoonmoeder 10.000 km gaat rijden?Heuvelop is maar tijdelijk, het wordt een ander verhaal als je 10.000km met niet geheel jovele smering doorrijdt. Heb al een aantal cx500'tjes gezien met eenzijdige verhoging/verlaging en met drooggelopen krukaslagers.
Heel simpel, aanzuigpunt oliepompligt onderin het blok. De krukkast ligt in een ruimte daarboven. De olie moet daar dus heen worden gepompt.
Ik heb hier een blok liggen van een CX500C die aan de voorkant een cm of 10 is verhoogd en waar de achterkant met metalen strips is vastgezet (8 CM lager). Dit alles om in een bui van jeugdige onschuld een coole look te creëeren.
Hierna heeft de vorige eigenaar met iets te weinig olie een stuk gereden, waardoor de hele bende vast is komen te zitten.
Ik weet dat de constructie van het blok en het rijden met te weinig olie hier debet aan is, maar de hele motor stond debiel naar achteren geneigd. Het was erg extreem.
Ik ken de constructie van het Varadero blok verder niet, maar ik wil TS op het hart drukken om daar wel voorzichtig mee te zijn en niet te ver te gaan met dit soort dingen.
That's it.
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar het is een bijzonder verhaal, dat dit kan komen door verlaagde vering. Hoe moet dat dan als je met veel bagage rijdt, of met mijn schoonmoeder 10.000 km gaat rijden?
Heel simpel, aanzuigpunt oliepompligt onderin het blok. De krukkast ligt in een ruimte daarboven. De olie moet daar dus heen worden gepompt.
Ik heb hier een blok liggen van een CX500C die aan de voorkant een cm of 10 is verhoogd en waar de achterkant met metalen strips is vastgezet (8 CM lager). Dit alles om in een bui van jeugdige onschuld een coole look te creëeren.
Hierna heeft de vorige eigenaar met iets te weinig olie een stuk gereden, waardoor de hele bende vast is komen te zitten.
Ik weet dat de constructie van het blok en het rijden met te weinig olie hier debet aan is, maar de hele motor stond debiel naar achteren geneigd. Het was erg extreem.
Ik ken de constructie van het Varadero blok verder niet, maar ik wil TS op het hart drukken om daar wel voorzichtig mee te zijn en niet te ver te gaan met dit soort dingen.
That's it.