verlichting gsx-r srad

bramsrad

Rookie
20 jun 2009
18
0
Anna Paulowna
ik reed laatst s'avonds richting huis stopte mijn koplamp er mee toen ik mijn groot licht aan wou zetten, voor een boere weg. Tot mijn verbazing doet mijn groot licht het wel als ik sein, maar verder alleen mijn stads lampje. Na veel meten van de bedrading kwam ik er nog niet uit want: het stekkertje geeft gewoon stroom en zeker genoeg voor het lampje die het ook gewoon doet.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is de schakelaar wel kapot ?

En als je met 'het stekkertje geeft gewoon stroom' bedoeld dat je wel voeding krijgt op je groot licht, maar deze het niet doet als je de schakelaar aanzet is de accu misschien zwak, of hij laadt niet snel genoeg op.
 
als ik hem op normaal licht set dan alleen stadslampje.
groot licht +seinen doen ze het beide

Doet je dimlicht het nu niet of je grootlicht niet ?
Het is normaal dat het dimlicht uit gaat als je grootlicht aan doet.
Bij seinen terwijl dimlicht aan is brand zowel dimlicht als grootlicht, anders alleen grootlicht.

Als grootlicht het bij alleen seinen doet zou ik zeggen dat het aan de normale licht schakelaar ligt. Grootlicht gaat meestal via een relais dat je kunt horen klikken als die er in zit. Het controle lampje kan voor of na het relais zitten, dus zegt niet zo heel veel. Heb je een schema ? Als je weet hoe de draden lopen is het gemakkelijker zoeken/doormeten...
 
grote kans dat je een probleem hebt tgv een gecorrodeerde blokstekker:
- linker kuipdeel eraf
- zitten 3 blokstekkers onder.
- de blokstekker die verbonden is met je kabelboom uit je rechter handle lostrekken
- beide kanten met dun vijltje, schuurpapier, kleine schroevendraaier alle contactvlakjes
schoonkrabben
- blokstekker weer in elkaar drukken.
Laat nog ff weten of het verholpen is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan