Verlichting Moturist

Ja , smijt dat maar in de groep dan kunnen we eens massaal helpen zoeken naar zo een lampkapje voor leo


Wie weet krijgt de vinder een ook een kratje Grolsch 😇😇
 
Klopt het dat het een driehoekig lampglaasje is? Aan de zijkant bedoel ik?

1612636974942.png
 
Ik zal morgen even de lampjes uit elkaar halen. Buitenop staan wel wat ingegoten nummertjes. Maar die staan per lichteenheid. Dus in hetzelfde kapje een nummer op oranje en een nummer op transparant. Hopelijk staan er van binnen, of in het aluminium nummertjes.
 
Had ik het niet gedacht dat u alles op alles ging zetten 😂
Moest je nu nog eens de juiste vinden krijg je van mij een 6 pack hommelbier van mij er bij 🍻🍻🍻
Grtz Fox
Weet niet wat er mislopen is maar ineens staat hier voor de tweede maal hetzelfde
( misschien heeft mijn one man party er iets mee te maken)😋
 
Even voor de volledigheid:
Achterlichtglaasje:
Hella: 9EL 104 571-041

Voorlichtglaasje:
Hella: heb ik nog niet gevonden...

Het plaatje dat ik eerder postte klopt namelijk niet helemaal, het formaat wit en oranje moet andersom.
 
Laatst bewerkt:
IMG_20210207_113805223.jpg
IMG_20210207_113829978.jpg
ik heb ze open gemaakt maar helaas binnen staan geen nummers. We zullen door moeten zoeken op plaatjes. De nummers die buiten op staan horen bij de E nummers
 
Je zou het geposte kapje kunnen monteren en de twee draadjes aan de achterzijde omdraaien. Dan heb je een iets kleiner knipperlicht en een groot breedte licht.
Dan moet je ook de bolletjes wisselen, het witte lampje is 10w en de knipper 21w.
Je mist dan de reflector van de knipper. En ook lichtopbrengst. Dat zou je met led weer kunnen compenseren.
16126980699242512827281499831534.jpg
 
ze lijken wel erg veel op de glaasjes van mijn vroegere Fiat tractoren, hadden dezelfde schuine kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan