verlichting yamaha

henkh2

Rookie
25 mei 2009
12
0
de verlichting van mijn yamaha 920 uit 1988 gaat stapgewijs uit
gisteren deed m,n achterlicht het niet en daar is vandaag de bijde achterknipperlichten bij gekomen.
heb stroom genoeg om te starten .en dat is al heel wat.
heeft iemand daar een iedee over of ervaring mee?
 
ik heb er zo geen ervaring mee maar mischien kan ik toch een beetje helpen

één uit 1988 da kan haast niet zijn in 1981 tm 1983 gemaakt dus zou dan wel op kenteken zijn gekomen op 1988.

ik heb met mijn 750 meestal als ik te weinig stroom heb om te starten dat de voor knippers gaan branden heb nog nooit gehoort dat de lampen staps gewijs uit gaan zijn de zekeringen en de ralis nog goed en hebben de lampen wel genoeg massa(-) schoon contact op het frame.

ga er eigenlijk wel van uit dat je alle lampjes heb gecontroleert en heb schoon gemaakt voor goed contact


wat voor een 920 is het met cardan of ketting dit is puur intresse ;)
 
je hebt gelijk wat de leeftijd betreft ,deze moters zijn in 1986 voor het laatst gemaakt
en later ingevoert omdat ze niet verkocht werden of zo.dus voor hetzelfde geld is het eentje uit 83.
en deze is met kardan.
en het type is een yamaha 920 xv virago
het is dus een amerikaan of kanadees..er zit een boortcomputer op.dus je kunt digi,,voor die tijd best hip ,,, mijlen of km kiezen...wat wel lastig is dat de dagteller mijlen aangeeft

en ja ik heb de lampies schoongemaakt stekkers los en dicht..ziet er allemaal schoon uit ...


henk
 
je hebt gelijk wat de leeftijd betreft ,deze moters zijn in 1986 voor het laatst gemaakt
en later ingevoert omdat ze niet verkocht werden of zo.dus voor hetzelfde geld is het eentje uit 83.
en deze is met kardan.
en het type is een yamaha 920 xv virago
het is dus een amerikaan of kanadees..er zit een boortcomputer op.dus je kunt digi,,voor die tijd best hip ,,, mijlen of km kiezen...wat wel lastig is dat de dagteller mijlen aangeeft