vermogen

wimke

MF'er
24 apr 2003
166
0
brabant!!!
ik heb een SRAD uit '97 ingevoerd uit duitsland, op het fahrzeugbewijs staat dat hij 72kW is terwijl hij 78kW behoord te zijn, kan iemand me ff uitleggen hoe ik hem weer terugbreng naar 78kW, ik heb gehoord dat het iets heeft te maken met kunststof ringen in de inlaat. kan ik dit zelf veranderen of gaat dit niet zelf en moet ik het laten doen? als ik het zelf kan doen wilde ik precies weten wat er moet gebeuren. alvast bedankt wimke!!!!!!!
 
Kijk eerst onder de vacuum dekseltjes (zwarte deksels met 2 schroeven bevestigd) op de carbs. Hieronder kan bij elke carb 1 ring gemonteerd zijn. Hierdoor komt de gasnaald met dat schuifje (gasschuif) niet helemaal omhoog. Is denk ik ook wel te zien door zwarte gasschuif omhoog te drukken tegen veerkracht in. Je zult dan zien dat hij niet helemaal verdwijnt.
Controleer ook even de sproeiers (125) en kijk ff bij de inlaat of er geen vernauwing zit.
 
Bij mijn CBR600F zaten er aangepaste rubbers tussen de carbs en de cylinders. In deze rubbers zat een metalen ring met een kleinere diameter. Hiermee was ie begrensd op 100pk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan