Verslag Rondje Eindhoven E.O

Damn, m'n zithouding is echt beroerd. M'n motor gaat plat zat, toch maar iets verder ernaast gaan hangen.

misc.php


Bedankt voor de piccies Hondafreak. Heb je hem ook in hogere resolutie? Als je die wilt emailen: graag zelfs. ca 1 mb is geen probleem. BVD
 
Het is minder dan een milimeter :}

Hoe krijg ik die fucking attachment jpg in mijn POST???? :(

HELP

misc.php


Bijlage: BB1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nee (zie piccie) :( , maar het leek me wel praktisch.
Wat ik dus wilde zeggen is dat sliders met metaal/magnesium nog wel een scherpe puntjes kunnen hebben (indien ze ook werkelijk gebruikt worden) en je dan dus je pak wel eens lelijk kan beschadigen. Ik denk niet dat jouw oplossing helpt Joris. En over dat fototje, gewoon blijven oefenen...
 
Wat ik dus wilde zeggen is dat sliders met metaal/magnesium nog wel een scherpe puntjes kunnen hebben (indien ze ook werkelijk gebruikt worden) en je dan dus je pak wel eens lelijk kan beschadigen. Ik denk niet dat jouw oplossing helpt Joris. En over dat fototje, gewoon blijven oefenen...

ik zal oppassen! (eerst die knie aan de grond :9~ )
 
Iets verder hangen ... dan weer iets minder ver ... en de scherpe kantjes zijn weer mooi afgeschuind :?
ALs je met 1 bil naast je motor gaat hangen dan raak je volgens mijn je kneeslider.
Net ff iets meer gaan hangen.

Was bij mijn ook het geval.

Die kneedown bij jouw duurt niet meer zo lang :)
 
Ik rij wel m'n toeslider aan de grond, maar niet me knie. Ligt het dan aan mijn hellingshoek of aan de hellingshoek van m'n motor :?

dat heb ik dus ook dat ik mijn toeslider aan de grond rij. Ik heb alleen nog geen klittevilt op mijn broek (toch een keer erop laten naaien)


Ps. Die TL was van mij
 
Mooie foto's Hondafreak haarscherp en goede compositie :} :} :}

Als je ze in hogere resolutie hebt wil ik ze graag hebben, is voor het eerst dat ik mezelf "in actie" zie ... (ben ook benieuwd naar de rest van de foto's)

Even later had ik in die bocht ook het steuntje aan de grond, maar die Blackbird is echt super :] ....
 
hondafreak: als je wil mag je mij AL je foto's hierover mailen.
koen.vansweevelt@blackbox.be maximaal 10MB per post.
 
t'was erg geslaagd vandaag vond ik...lekker ritje toen nog beetje rondgehangen op de baars..zeker voor herhaling vatbaar..hier nog wat piccies...

* zooi foto's *

heb nog wel meer foto's maar heb even geen zin om die te uploaden enzow...en deze post is zo al lang zat....nah ok, tot een volgende keer dan maar weer :]

Kicke pics Horrrr!!!

I vond het errug relaxed, maar weeeer geen KD K#T GODV##ME etc. etc.

Baal daar echt van, maar jah, zoals JohnV al meermale gezegd heeft (nou ja, geklappertand is misschien beter :+ ), tzal wel tussen de oren zitten... Volgende keer weer Hoevelaken, want dan hoef je niet zo ver om te rijden :) :)

Heren en Dames, weer bedankt voor een Top middag!

Greetzzr

Joel

(P.S. als er foto's zijn van een kerel met een knie naast een ZZR ongeveer 10 centimeter boven de grond, graag niet posten, maar ff melen :+ :+ )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was er ook afgelopen zaterdag (die gozer met die blade en z'n glanzende kneepads..). Was zeker een geslaagde rit.

Kneedown zal bij mij nog wel even duren, al heb ik het gevoel dat ik op hoevelaken aardig in de buurt kom. Rij daar in ieder geval tot op het randje van de band...

En om JohnV te quoten: "het zit tussen de oren". En bij mij komt daar nog iets bij: verder door de bocht / afrit kijken!

Groeten,

P.S. geen foto's van mij toevallig (rooie blade)? Zou ze graag ontvangen via mail!
 
Terug
Bovenaan Onderaan