Sinds enige tijd begin ik te merken dat mijn versnellings bak van mijn ZXR-750-H2 steeds vaker tussen twee versnellingen in blijft hangen. Ik denk dus dat er een of meer schakel vorken krom of versleten zijn.
Heeft er iemand misschien ook nog een andere oorzaak?
Gelukkig wordt het winter en ik zou dood ongelukkig zijn als ik geen winter hobby projectje heb, en ik zit er dus over te denken om het blokje uit mijn fiets te tillen en even helemaal uit elkaar te halen.
Waar moet ik op letten, ik bedoel, waar kan ik slijtage verwachten.
Ik zit al te denken, aan een nieuwe pakkingset (Lijkt me wel handig), een nieuwe distributie ketting, blok ligt toch open en de kleppen beginnen al te tikken en eventueel de koppeling. Ook zit ik er over te denken om als de kleppen opnieuw ingeslepen moeten worden om ook de poorten te flowen, of zou dit geen nut hebben met een standaard uitlaat?
Heeft er iemand misschien ook nog een andere oorzaak?
Gelukkig wordt het winter en ik zou dood ongelukkig zijn als ik geen winter hobby projectje heb, en ik zit er dus over te denken om het blokje uit mijn fiets te tillen en even helemaal uit elkaar te halen.
Waar moet ik op letten, ik bedoel, waar kan ik slijtage verwachten.
Ik zit al te denken, aan een nieuwe pakkingset (Lijkt me wel handig), een nieuwe distributie ketting, blok ligt toch open en de kleppen beginnen al te tikken en eventueel de koppeling. Ook zit ik er over te denken om als de kleppen opnieuw ingeslepen moeten worden om ook de poorten te flowen, of zou dit geen nut hebben met een standaard uitlaat?