Versnellings probleem FZR

Hopla

Rookie
2 sep 2003
5
0
Delft
Ik ben van plan een FZR 600 te kopen en heb al een bekeken en bereden. Het probleen van dat ding was dat de 2e versnelling een schurend geluid maakte. Mijn vraag is dan ook, als leek zijnde, wat dat kan zijn (tandwiel 2e versnelling niet oke?) en of het goedkoop te verhelpen is.

Groetjes
Edo
 
als ie weinig kost en voor de rest is ie perfekt dan kan je eventueel overgaan tot aankoop, anders zou ik een motor die wat mechanisch mankeert absoluut laten staan. Vanuit deze luie stoel kan ik niet zegge wat de oorzaak is, maar een schakelbak kan best wat hebben, dus waarschijnlijk is er meer aan de hand dan louter een tandwieltje... Misschien net te lang met iets te wienig olie gereden? :?
 
Zou kunnen altijd hard opgetrokken in z`n twee ik moet zeggen dat mijn motor in z`n tweede versnelling rijdend ook een ander geluid maakt(licht huilend) dan de andere versnellingen ook een Yammie maar kan zijn dat het zo hoort bij een Fz750.
Het is moeilijk om van hieruit te zeggen hoe en wat.
 
Heb zelf een fzr1000 gehad.
Ok problemen met de tweede en derde versnelling.
Deze schoten er bij stevig optrekken eruit,en er terug in,het soort gevoel alof de ketting over zijn tandwielen heen draait. :+
Als dit in jouw geval niet zo is,zou ik me niet erg druk maken,anders een dure reparatie,omdat het gehele motorblok uit elkaar moet.
Groetjes van Tom.
 
Heb zelf een fzr1000 gehad.
Ok problemen met de tweede en derde versnelling.
Deze schoten er bij stevig optrekken eruit,en er terug in,het soort gevoel alof de ketting over zijn tandwielen heen draait. :+
Als dit in jouw geval niet zo is,zou ik me niet erg druk maken,anders een dure reparatie,omdat het gehele motorblok uit elkaar moet.
Groetjes van Tom.

:^ :^ :^ Das met al dat gewheelie :P :P :P heb dat ook :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan