Het versnellingspookje heeft maar 1 boutje. Die er helemaal uithalen, dan het pookje helemaal van de as af, en iets lager er weer op zetten. En net zo lang wijzigen tot hij op een fijne hoogte zit.
Rem weet ik zo snel niet
Oké... Blonde vrouw dan hoor, moertje (A) losdraaien, maar wat is de spindel? Deel B is een geheel en kan ik niet aandraaien...onder t pompje moertje los ,dan kun je de spindel wat verdraaien .zit niet veel stelmogelijkheid in vindt ik
Dat je t zelf al probeertOké... Blonde vrouw dan hoor, moertje (A) losdraaien, maar wat is de spindel? Deel B is een geheel en kan ik niet aandraaien...Bekijk bijlage 1405086
daar zit gewoon niet veel stelmogelijkheid in vindt ikDaar stel je niet de hoogte van het rempedaal mee af trouwens. Wél de mate hoe vér je de rem kunt indrukken.
Moertje los? ff een tangetje met een doekje ertussen proberen ,en waarom zit die tie-rap eronder?
maakt t ook niet uit welke kant je probeert te draaien? anders een beetje kruipolie eropTie-rap heb ik weg gehaald inmiddels, geen idee waarom die er zat. Leek geen nut te hebben, zat ook vrij los.
Ik zal voorzichtig een tangetje proberen met een doekje dan, maar hij zit echt heel erg vast...
loopt je wiel nog vrij ?Inmiddels gelukt om stangetje te draaien, ik heb wat kruipolie gebruikt. Er lijkt wel erg veel speling op de achterrem te zitten, terwijl deze volgens mij op deze manier minimaal zou moeten zijn. In ieder geval is rempedaal nu een cm lager, elke cm is er eentje
loopt je wiel nog vrij ?
ik denk dat als bij haar de vrije slag minder is ,dat dan t probleem al over is
Volgens mij niet hoor... Dat dingetje zit echt goed vast namelijk, en ik kon het asje uiteindelijk met kruipolie draaien zonder iets aan die 'borgveert' te doen... Maar ik heb er geen verstand van dus zou kunnen dat je gelijk hebtAls je goed kijkt zie je dat het gedeelte waar die tire-rap omheen zat een soort van borgveer is, dus na afstelling toch weer nieuwe tire-tap monteren. Maar goed, wanneer je die ''borgveer'' voorzichtig loswrikt komt het asje met de borging los en kun je e.e.a. op hoogte afstellen, uiteraard in omgekeerde volgorde weer monteren.
Als ik hem verder uit draai gaat 't rempedaal toch juist omhoog?kun je m niet verder uitdraaien?