Vertrekpunt Den Haag&omgeving 2e MFMM 2011 4 september 2011

Zondag maar 75% kans op regen dus het valt mee. 25% kans op zon. Maar dat is de hele zomer al......
 
Dan heb je 75 % kans dat ik niet kom ! Daarintegen is de kans dat ik wel kom dan wel 25 % natuurlijk :P
 
Dan heb je 75 % kans dat ik niet kom ! Daarintegen is de kans dat ik wel kom dan wel 25 % natuurlijk :P
Ik zag in de ochtend wat regen op de weersites. En daarna gewoon droog. Temperatuur is goed. Maar bij regen ben ik er ook niet hoor :N
 
Laatste keer was volgens mij retegoed weer?

Tenminste.... ik was er niet bij '(

O toen was ik er ook niet! Ok mijn laatste keer dan, toen was ie uitgesteld voor de regen en een week later waren we gegaan en toen nog in de regen gereden.
 
Ben bang dat het nu ook niets wordt. Voorspellingen zijn niet gunstig en als het regent rond de verzameltijd zal er wel helemaal niemand komen :N
Ik ook trouwens niet '(
 
Ik zet de wekker en dan kijk ik naar buiten en naar de Buienradar op de iPad. Daarna beslis ik of ik mijn bed uitga of me omdraai :')
 
..nou tot nu toe is het droog gebeleven..
Hopen dat t nog even een dagje volhoud!

..anders meld ik me helaas ook af bij deze
 
Er komen mij teveel buien aan. Ik draai me nog een keer om...... -O-

Ik sluit me bij jou aan, (ja niet letterlijk natuurlijk), bovendien ben ik net pas wakker en dat word mij teveel rennen, en er zijn zo veel aanmeldingen uit Den Haag dat ik er toch niks in zie, een grote groep is leuk 10 motoren op weg naar een meeting van 200 motoren vind ik niet zo spectaculair!
 
Ik sluit me bij jou aan, (ja niet letterlijk natuurlijk), bovendien ben ik net pas wakker en dat word mij teveel rennen, en er zijn zo veel aanmeldingen uit Den Haag dat ik er toch niks in zie, een grote groep is leuk 10 motoren op weg naar een meeting van 200 motoren vind ik niet zo spectaculair!

:+
 
Ach niks aan te doen, volgende keer beter en hopelijk dan ook meer aanmeldingen!
Heeft geen zin.... Zodra er enigszins kans op regen is (en dat is best vaak in NL) blijven gelijk een groot deel thuis bang dat ze smelten :X
 
Laatst bewerkt:
Heeft geen zin.... Zodra er enigszins kans op regen is (en dat is best vaak in NL) blijven gelijk een groot deel thuis bang dat ze smelten :X
Dat heeft niets met aanmeldingen te maken. Er staan er..ondanks het weer..... meestal wel wat meer in de lijst :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan