CBR600RR Tim
MF legend
Ik heb een cbr 600rr04 racer die nog vrijwel standaard is, echter erger ik me aan al de onnodige dradenbende achter me tellers, dan bedoel ik de draden van me verlichting knippers enz enz.
nu vroeg ik me af of er ook een simpelere kabelboom te krijgen is hiervoor.
het gaat dan om het voorste stuk kabelboom welke met 2 grote stekkers aan de hoofdkabelboom zit en naar de tellers enz gaat.
Dus enige wat eigenlijk nodig is: zijn 2 grote stekkers die in de hoofdkabelboom komen 1 stekker in de omvalsensor en 1 stekker in de tellerunit.
verder zitten er geen relais oid meer aan.
iemand hier ervaring mee?
Ps. ik was niet van plan om te gaan knippen in dit stuk kabelboom en kan natuurlijk TK ff bellen maar die zijn helaas op zondag gesloten.
nu vroeg ik me af of er ook een simpelere kabelboom te krijgen is hiervoor.
het gaat dan om het voorste stuk kabelboom welke met 2 grote stekkers aan de hoofdkabelboom zit en naar de tellers enz gaat.
Dus enige wat eigenlijk nodig is: zijn 2 grote stekkers die in de hoofdkabelboom komen 1 stekker in de omvalsensor en 1 stekker in de tellerunit.
verder zitten er geen relais oid meer aan.
iemand hier ervaring mee?
Ps. ik was niet van plan om te gaan knippen in dit stuk kabelboom en kan natuurlijk TK ff bellen maar die zijn helaas op zondag gesloten.
Ik weet dat ze voor een suz dik 950 euro kosten