Vervangins accu, shido?

Ferry86

Die hard MF'er
3 mrt 2013
847
0
nispen
Ik ben op zoek naar een vervangings accu, ik heb overal rond gekeken en ik vind ze nogal prijzig!

Nu ben ik een shido accu tegen gekomen die volgens het merk zelf 700-800 gram weegt en maar 130 euro kost!Dat zou een koopje zijn dacht ik maar heeft iemand ervaring met deze accus?

Waar rijden jullie mee of wat zijn goede accu's?
 
goede accu, heb die vorige jaar op mijn R6 gebruikt, geen enkele problemen en woog 750 terwijl de originele 3kg+ weegt...
130 vind ik wel duur, heb nog geen 80€ betaald voor de mijne
 
Heb net een Shido geplaatst, goede verhalen over gehoord.. en net zo goed te laden met een normale druppellader begreep ik :)
 
Ja dat vind ik dus ook een positief punt want zo een speciale oplader kost ook weer geld.
Ik kan nergens een shido goedkoper vinden voor een r1 dan bij spars-online!
 
heb vorige jaar ene besteld voor mijn maat voor een R1 2011 voor rond 95€ dacht ik, was iets duurder dan mijn R6
 
Ik ben op zoek naar een vervangings accu, ik heb overal rond gekeken en ik vind ze nogal prijzig!

Nu ben ik een shido accu tegen gekomen die volgens het merk zelf 700-800 gram weegt en maar 130 euro kost!Dat zou een koopje zijn dacht ik maar heeft iemand ervaring met deze accus?

Waar rijden jullie mee of wat zijn goede accu's?

Wij rijden sinds 2013 met de Shido accu in onze R6 racer. Topdingen....
Hiervoor hadden we accu's van SuperB. Wat een klote dingen. Constant ellende met een te lage klemspanning bij het starten. Zelfs met volle accu heel snel problemen.
Nu met de Shido-accu's geen centje pijn. Een aanrader dus..
 
Heb ook een shido gevonden, 85 euro :)
Wat zijn die dingen licht!scheelt 2,4 kilo met orgineel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan