Vervolg op heli achtervolging! Dit is ook echt wa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Likkie

Rookie
7 okt 2003
5
0
Nou jongens en meisjes, dat verhaal van die heli achtervolging geloof ik echt! Ik heb zelf namelijk het volgende meegemaakt.

We ware een keer aan het branden achter langs in de polders. Het ging allemaal loei maar dan ook loei hard. Ik lette ff niet op, en men knie pad was alweer op. Ik merkte dat, want m'en maatje attendeerde me erop dat m'en knie begon te bloeden.

Nou, wij nog harder langs de sloten, en gelukkig geen wout in de buurt: DACHTEN WIJ! Nou ja, die motor wout van een Baksteen reed voor ons, maar die had volgens mij z'en spiegels vol met strond.

Nog steeds fulle pulle langs de sloten in de polder. Nou, wij pauze houden, en daar kwam het. Een hoop herrie, gezis, water bellen en stank. Wij met z'en allen naar die sloot kijken, en wat bleek; wij waren niet achter volgd door een politie heli, maar wij bleken al enige uren te worden achtervolgd door een polite duikboot. Wij schrokke ons dooood!

Heeft iemand dit ook meegemaakt, AUB reageer, want wij zijn nu nog aan het revalideren.
 
Ik heb vandaag nog bijna hetzelfde meegemaakt... lette ff niet op werd ik voor de tweede keer op een dag aangehouden door een politie luchtballon! Echt waar! Bleek die al een uur lang achter mij aangevlogen te zijn met snelheden to ver boven de 200 KM/h en 3 kamera ploegen aan boord te hebben die alles hebben vast gelegd... Zal wel snel op tv komen dan??
iemand dit ook meegemakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan