Verwaarloosde(?) motor gezien?

6 jaar, en dan nog volle bandjes?
misschien dat ie zo af en toe gebruikt word, en de eigenaar m steeds tegen diezelfde paal zet?? 🤔
 
6 jaar, en dan nog volle bandjes?
misschien dat ie zo af en toe gebruikt word, en de eigenaar m steeds tegen diezelfde paal zet?? 🤔
Ja, de volle banden vind ik ook curieus.
Echter rijd ik hier al jaren wekelijks langs en de motor staat altijd het zelfde geparkeerd.
Maar ik kan mij ook vergissen en misschien wordt 'ie wel gebruikt.
Verwaarloosd is die in ieder geval wel.
 
Ja, de volle banden vind ik ook curieus.
Echter rijd ik hier al jaren wekelijks langs en de motor staat altijd het zelfde geparkeerd.
Maar ik kan mij ook vergissen en misschien wordt 'ie wel gebruikt.
Verwaarloosd is die in ieder geval wel.
Nou aan de roest op de kettingschakels te zien staat hij al een lange tijd stil.
 
Mijn Yamaha staat al een jaar of 5 stil, toevallig vorige week de banden voor het eerst in die tijd opgepompt. Ze stonden nog op 1,1 bar, je zag er niks aan.
 
Goedemiddag heren,

Na een tipje van @4strokerules in dit topic, over waar deze motor stond, heb ik aangebeld en de motor kunnen kopen.
Op 30-April heb ik de motor opgehaald in Amsterdam Oost, en na een ruime maand sleutelen, vanochtend de eerste proefrit gedaan van Amsterdam nieuw west naar Amsterdam Noord :) stukje van 14 km
Ik ga later nog eens een klein topic er aan wijden, vooral het bouwen van de uitlaat collector was leuk.
Die was volledig weg gerot, en deze heb ik dus uit een stuk stalen pijp weten na te bootsen.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    165,6 KB · Weergaven: 227
Goedemiddag heren,

Na een tipje van @4strokerules in dit topic, over waar deze motor stond, heb ik aangebeld en de motor kunnen kopen.
Op 30-April heb ik de motor opgehaald in Amsterdam Oost, en na een ruime maand sleutelen, vanochtend de eerste proefrit gedaan van Amsterdam nieuw west naar Amsterdam Noord :) stukje van 14 km
Ik ga later nog eens een klein topic er aan wijden, vooral het bouwen van de uitlaat collector was leuk.
Die was volledig weg gerot, en deze heb ik dus uit een stuk stalen pijp weten na te bootsen.
Zo 1 wil ik ook nog eens hebben. Zo ontiegelijk lelijk dat het weer mooi word.
 
Nee gewoon een luie donder die niet af en toe een poetslap er over heen haalde. :Y
Ik heb zelf ooit een VX800 een paar jaar als vervoermiddel gebruikt, Suzuki’s uit de jaren 90 kunnen goed roesten, daar ben ik toen wel achter gekomen.
En dan stond die motor ‘s nachts gewoon in de garage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan