Verwaarloosde(?) motor gezien?

Christiana, hier nog zonder motor.
Screenshot_20220907_160645.jpg
 
Het gekke van die At is dat er nog 1x de banden van gewisseld zijn plus ketting vervangen. Vervolgens is er nooit meer mee gereden en staat ie er dus zo bij 😬
 
Het gekke van die At is dat er nog 1x de banden van gewisseld zijn plus ketting vervangen. Vervolgens is er nooit meer mee gereden en staat ie er dus zo bij 😬
Mooi ding. Jammer dat er niet op gereden wordt.
 
Het gekke van die At is dat er nog 1x de banden van gewisseld zijn plus ketting vervangen. Vervolgens is er nooit meer mee gereden en staat ie er dus zo bij 😬
Wel maf om te zien hoor, zo’n moderne motor en dat die er dan zó bij staat. Die voorvork joh, met een motor uit… welk bouwjaar? :N
 
Ja, deze snap ik ook minder. Maargoed, de eigenaar zal vast geen andere plek hebben om de motor te stallen, geen geld, geen tijd, misschien bedledig geen idee. Het is een vreemde zaak zo.
Zal dat kenteken eens checken , nogmaals t gekke is dat de ketting ooit is gewisseld omdat de oude verroest was en vervolgens weer weg laten rotten zoals de motor er nu bij staat.
 
Ik zou de uitlaat uitschudden, een zitje plaatsen en ik verwacht dat hij ook een nieuwe accu nodig heeft.
Even kijken hoe de olie er uit ziet en misschien twee nieuwe banden.
Leuk ding 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan