Verwaarloosde(?) motor gezien?

2226e701f14646219dc030ff8de0e5a3.jpg

Tis een Hallie uit het jaar kruik + 10...die start over 100 jaar nog.. 😉
 
Ergens is dit helemaal geen verwaarloosde motor. Grijze spuitlak over de chromen onderdelen, zwart op de uitlaten, tank open gezaagd en planten erin. Het is dus geen mot
20231121_160329.jpg
or meer maar een plantenbak!
 
Blok lijkt uitwendig redelijk compleet te zijn, is een cardanfiets, dus geen geroeste ketting en kettingwielen, remschijven zal wel spuitverf opzitten, anders waren ze ook wel geroest, remklauw met remleiding ook nog aanwezig.
 
waarschijnlijk een projectje van de zomer (nergens roest, zelfs niet op de veerpoten)
wel beschamend om een klassieker zo te behandelen :(
 
Soes GS850. Die zijn een tijd lang echt heeeeeeeeel goedkoop geweest.
Die kocht je voor €250 en dan reed je er een winter woon-werk mee. Ideale fietsen maar geen drol waard. Ze worden nu pas langzaam duurder, ook omdat alle ouwe slechte rotzooi als tuinornament geëindigd is.
 
Paar weken geleden was in eens de kentekenplaat verdwenen. Toen deed handhaving een mooie aankonding van verwijdering op de kentekenplaathouder,toen verdween de aankondiging…..


D74905E9-7C47-47F1-B06C-F3843EF9C1B4.jpeg
19480FF8-B007-4BE6-B9F0-E0FC5D6E3A83.jpeg
 
Paar weken geleden was in eens de kentekenplaat verdwenen. .......... en toen verdween de aankondiging…..
misschien zou de handhaving het frame nr eens moeten checken...
stiekem zou ik er niet verbaasd van staan als de eigenaar van deze machine geen weet heeft van dit alles...

heb er hier ook eentje ontdekt (zwarte yamaha), maar weet niet echt hoelang die er al staat.
hij viel me op doordat ik onderwg naar huis er bij toeval langskwam en de plas olie eronder zag.
zal een deze dagen er nog even langsgaan voor een foto.
 
misschien zou de handhaving het frame nr eens moeten checken...
stiekem zou ik er niet verbaasd van staan als de eigenaar van deze machine geen weet heeft van dit alles...

heb er hier ook eentje ontdekt (zwarte yamaha), maar weet niet echt hoelang die er al staat.
hij viel me op doordat ik onderwg naar huis er bij toeval langskwam en de plas olie eronder zag.
zal een deze dagen er nog even langsgaan voor een foto.
Handaving, zijn hier ook geweest voor een motor die onder een hoes staat.
Reactie: de motor is verzekerd en apk gekeurd, dus hij mag er gewoon staan.
Staat er om de draai naar de verbrede inrit te vergemakkelijken, omdat zijn vrouw er moeite mee heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan