Verzekering - Welke moet ik kiezen?

D-K

Die hard MF'er
27 apr 2009
804
8
Utrecht
Ik ben 23 jaar,en ga deze zomer een gsx-r 1000 k7 kopen,ik heb nu al verschillende site's afgezocht en daarbij de premie's ingevult met wat ik moet gaan betalen voor de verzekering van de motor. Heel veel site's geven ook aan dat ik met deze motor of 3 jaar rijervaring moet hebben,of dat ik 24 jaar moet zijn..Heb ik niks aan,wil straks gewoon gaan...Wie weet dus welke verzekering het goedkoopste is ?,ohja ook niet onbelangrijk,ik wil hem all risk verzekeren...thanks alvast.. :}
 
Als je voor all-risk gaat, zou ik gewoon een van de 'grotere' bedrijven pakken, univé, achmea etc.

Ook al zijn deze 10 euro per maand duurder dan een andere, deze betalen tenminste uit en doen niet moeilijk als er daadwerkelijk iets gebeurd!
 
bikerpolis ?

doet eigenlijk wat je nu aan ons vraagt en dan voor 5 euro ;)

voor jouw dus de beste zoeken op jouw wensen ..
 
Ja heel vaag..contant motor niet geschikt voor u als jonge bestuurder,of die regeling u moet minimaal 24 zijn...Zou dat komen door de dagwaarde op het moment ?
 
DOA komt het volgende uit

Premie € 6405.10
Verhaalsbijstand € 25.00
Schade verz. opzit. € 35.00
Bonus/malus € 3429.40

--------------------------------------------------------------------------------

Ass.bel. € 227.68
Jaarpremie € 3263.37
Maandpremie € 285.54

Beetje duur... Maar bedankt Michael!
 
Heb mijne verzekert bij bikerpolis..

Bij de meeste idioten allemaal tussen de 1600 en 3000,- per jaar... toen bij bikerpolis kon ik voor E.35,- per maand terecht...

Das een behoorlijk verschil dus.. Nou is de nieuwwaarde van mijn Ducati wel een stukje hoger dan K7 maar denk dat het toch een redelijk vergelijk is. :) Ik ben zelf 25 en heb paar maand mijn rijbewijs.

edit: VOL CASCO bedoel ik dan ook he..
 
Laatst bewerkt:
Heb mijne verzekert bij bikerpolis..

Bij de meeste idioten allemaal tussen de 1600 en 3000,- per jaar... toen bij bikerpolis kon ik voor E.35,- per maand terecht...

Das een behoorlijk verschil dus.. Nou is de nieuwwaarde van mijn Ducati wel een stukje hoger dan K7 maar denk dat het toch een redelijk vergelijk is. :) Ik ben zelf 25 en heb paar maand mijn rijbewijs.

edit: VOL CASCO bedoel ik dan ook he..

doe je goed.. vreemd .... ik kom uit op 21 euro met zx6r uit 2003 wa+. Vol casco zit ik op 80 euro... ( ben 22 jaar en rij nu al 2 jaar zonder brokken )
 
Laatst bewerkt:
Bel centraal beheer eens voor de gein.. En dan geen slapende honden wakker maken doordat je zegt dat anderen heel duur zijn omdat het niet kan met je leeftijd?
 
Kijk ook es online bij verbruggen groep, die zijn over het algemeen ook niet te duur.
 
ik zit bij verzekersnel.nl
deze is niet duur en volgens mij geen gedoe met je leeftijd enzo.

gr
 
@motorrider :

werk momenteel voor de klanteservice van hema verzekeringen ...... Pm maar als je nog veder uitleg wilt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan