Verzekering

Ton

MF'er
24 sep 2001
143
0
Rijswijk
Even peilen bij de anderen;

Ik heb een XVS1100A van juni 2000. Nu in de all risc verzekering. Ik overweeg een WA+ verzekering te nemen. Immers na 3 jaar krijg je toch geen nieuwwaarde meer terug. Met WA is schade door mijzelf veroorzaakt ook niet meer verzekerd. Hoe hebben jullie je motor verzekerd, wat voor type motor heb je en hoe oud is ie?

Groetjes,
Ton
 
Ik heb een H-D uit 2002 en ben all risc verzekerd.
Als je een Wa+ neemt met diefstal ben je haast net zo duur uit als een all risk met winterstop.
Als je tenminste volledig no claime hebt.
 
Winterstop??

Wat is dat :] Gewoon doorkachelen zolang er geen pekel ligt en de weg droog is :)

Ik weet nog niet hoe de prijzen liggen, ik ga er vanuit dat WA+ (diefstal is volgens mij de + ) altijd lager ligt dan de WA/Casco (All Riscs).

See ya
 
Mijn jongste motor is inmiddels ook al bijna 19 jaar oud, dus dan is de keuze niet zo moeilijk: WA dus :) , en met inmiddels al een paar jaar maximale korting ben ik met zo'n 8 tientjes klaar.
 
Je prijs hangt heel veel af van je leeftijd. Ik betaal voor bij Unive nu 360 euro/jaar WA+ (ben 20, 0 jaar noclaim) Maar stap over naar Amev, dat kost 140 euro/jaar All-Risk(!!!!)

Het verschil zit em in het feit dat de amev-verzekering een collectieve verz. is via de Shadow-club
 
goed rondkijken... dat KAN een hoop geld schelen...
ikzelf betaal 70 pleuro voor WA+ +kleding+diefstal+opzittende+rechtsbijstand
 
Je prijs hangt heel veel af van je leeftijd. Ik betaal voor bij Unive nu 360 euro/jaar WA+ (ben 20, 0 jaar noclaim) Maar stap over naar Amev, dat kost 140 euro/jaar All-Risk(!!!!)

Het verschil zit em in het feit dat de amev-verzekering een collectieve verz. is via de Shadow-club

Klopt als een bus.
Ik ben ook voor 140 euro ALLRISK verzekerd!
 
hmm hoeveel moet je kwijt aan verzekering en belasting van suzuki savage 650CC?? Ik ben 20 en 2 schadevrije jaren met auto.
 
Jaja,

Allemaal ook weer afhankelijk wat voor machine je hebt; hoe meer cc hoe hoger de aanschafprijs, hoe hoger de dagwaarde en dus . . . hoe hoger de premie :)

See ya
 
Je prijs hangt heel veel af van je leeftijd. Ik betaal voor bij Unive nu 360 euro/jaar WA+ (ben 20, 0 jaar noclaim) Maar stap over naar Amev, dat kost 140 euro/jaar All-Risk(!!!!)

Het verschil zit em in het feit dat de amev-verzekering een collectieve verz. is via de Shadow-club

Dus AMEV is helemaal niet zo duur...

en weet je ook wat het zou kosten als je niet bij de shadowclub zit?
want ik ben nu al een tijdje met de unive in de weer....zit al minstens 3 weken op mn papieren te wachten na verschillende telefoontjes....:S
 
Op maandag 15 december 2003 19:31 schreef ---O Chupa O--- het volgende:Dus AMEV is helemaal niet zo duur...

en weet je ook wat het zou kosten als je niet bij de shadowclub zit?
Waarschijnlijk een bedrag in de buurt van dat van Unive...
 
Ik heb mijn motor bij de europesche verzekerd, WA+. Mijn Marauder is 4 jaar oud, dus had geen zin meer om All Risk te verzekeren plus ik heb mijn opgebouwde korting van mijn autoverzekring mee kunnen nemen naar de motorverzekering, Dat scheelt altijd weer iets. })
Ik betaal iets meer als 30 euro per maand, kan het niet precies nakijken zit op mijn werk, heb tevens mijn kleding en helm meeverzekerd.
 
Even peilen bij de anderen;

Ik heb een XVS1100A van juni 2000. Nu in de all risc verzekering. Ik overweeg een WA+ verzekering te nemen. Immers na 3 jaar krijg je toch geen nieuwwaarde meer terug. Met WA is schade door mijzelf veroorzaakt ook niet meer verzekerd. Hoe hebben jullie je motor verzekerd, wat voor type motor heb je en hoe oud is ie?

Groetjes,
Ton
Ik heb een Kawasaki VN 750 Vulcan uit 1993. Deze is alleen W.A.-verzekerd, omdat het niet rendabel is om zo'n fiets compleet te verzekeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan