Vette Gsx-r 750, K4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfecte motor voor mij, 750 k4 in deze kleurstelling :9~

Jammer mijn eigen motor/auto nog niet weg is ;(

Mocht je er echt vanaf willen heb ik nog wel 5 rooien liggen, O-) :$

Jammer dat je je eigen bike nog niet kwijt bent, ik heb ook nog wel 5 rooie liggen dus ik zit niet om geld verlegen, heb al een bod van 5500 staan maar vind ik nog steeds te weinig. Ik wil echt dit bedrag ervoor hebben.
 
en weer bovenaan :+
0404_schop.gif
 
blijft een mooie fiets inderdaad.. zit alleen nog even met de verkoop met mijn huis... anders ben ik wel serieus geinteresseerd... toppie fiets.. En of het nou een 750 of een 1000 wordt... dat maakt mij niet meer uit...

Grtz..
 
De reis was helemaal super, te vet. Daarom staat mijn brommer ook te koop zodat ik weer weg kan.
Vandaag komen er mensen kijken, wie weet.
 
mike, hij is verkocht jonge. Waren op slag verkocht.
Thanks voor je support.
greets
 
Hehe eindelijk. Deze mooie Soes verdient het! Echt apart dat hij zolang te koop stond. En wie is de nieuwe trotse eigenaar? Iemand van hier ?
 
Nee, de nieuwe eigenaar is niet van het forum. Wel heel veel berichtjes via het forum gekregen maar dagdromen schijnt hier normaal te zijn dus dat is hem niet geworden. Dus via marktplaats.
 
Ja dat is mijn ervaring ook wel een beetje. Heb mijn oude motor uiteindelijk ook via marktplaats verkocht. Om maar een voorbeeld te noemen wat je op elke verkoop topic van een motor op MF tegen komt: "Als ik het geld had, dan had ik hem gekocht" Ik denk dan: Reageer dan niet!

Maar in ieder geval super dat hij nu verkocht is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan