VFR/RVF 400 Topic deel 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou hier wat graag schaapachtig "en wat hebben we vandaag geleerd!" zeggen maar ik vrees dat enkel Hendrik 'm zou snappen. Hoop alvast dat je dr financieel aan uit raakt Djeepert ;)
 
Ik zou hier wat graag schaapachtig "en wat hebben we vandaag geleerd!" zeggen maar ik vrees dat enkel Hendrik 'm zou snappen. Hoop alvast dat je dr financieel aan uit raakt Djeepert ;)

Die laatste zin snappen we ook niet hoor :P
En de Nederlandse versie (althans voor mijn generatie) is: en spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?
 
Wat ik heb geleerd, nog niks, eerst zien dan geloven! Misschien vinden ze me rijbewijs in een tas in de trein, kan altijd nog.
 
Jaap, je gaat toch de GSX weer verkopen? (Verdomme voor niks daar heen gereden :P )
Maar er komt wel iemand kijken voor de VFR?

Haha, helemaal voor niks ja :') Maarja als ik 4 maanden niet mag rijden, ga ik hem daar niet 4 maanden stil laten staan.

Dinsdag komt iemand kijken, maar die komt hier uit het dorp, heeft verder ook nog geen bod gedaan, dus ik zie wel.
 
Hele filmpje is wel de moeite vanaf 4min30 (je ziet ook mooi dat ze een stuk geknipt hebben omdat de Piet wss een paar godverdommes losliet :p) maar het gaat vooral om het stukje vanaf 6min25 :)


Potverdikke die taal zeg, op het Lezennes forum moet ik al Frans spreken, ga ik hier nu ook nog op mijn taal moeten letten, verdorie :p
 
Vanmiddag de NC 30 weer eens misbruikt als pakezel.
full

full


Een kontje wezen halen. Met gesloten bovenkant (geen duo zadeltje.) Bedoeld voor de Race NC 30. Dit kontje bestaat niet uit 2 helften, zoals origineel, maar uit een geheel. Hierdoor is het veel steviger.
Is helemaal supergaaf. Heb 'm meegekregen voor 40 euro *D
full

full


Vanmorgen nog wat onderdelenaankopen gedaan 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
Iemand tips over hoe ik het beste mijn balhoofdlagers kan checken / reviseren? Hij remt niet fijn aan de voorkant en ik hoor m'n lagers bij stevig remmen :\
 
~
Iemand tips over hoe ik het beste mijn balhoofdlagers kan checken / reviseren? Hij remt niet fijn aan de voorkant en ik hoor m'n lagers bij stevig remmen :\

Fiets aan de voorkant (onder de uitlaatbochten) opkrikken zodat het voorwiel loskomt; en de voorpoten beet pakken en heen en weer duwen. Jij gaat dan vast en zeker speling voelen.
Draai ook je stuur van links naar rechts en je voelt vast wel putjes en/of zware punten.

Ja Daan, aan alles komt een eind!
 
Laatst bewerkt:
\
Iemand tips over hoe ik het beste mijn balhoofdlagers kan checken / reviseren? Hij remt niet fijn aan de voorkant en ik hoor m'n lagers bij stevig remmen :\

Fiets aan de voorkant (onder de uitlaatbochten) opkrikken zodat het voorwiel loskomt; en de voorpoten beet pakken en heen en weer duwen. Jij gaat dan vast en zeker speling voelen.
Draai ook je stuur van links naar rechts en je voelt vast wel putjes en/of zware punten.

Ja Daan, aan alles komt een eind!

Ik vrees het ook. Net ff de VFR op z'n standaard getrokken zodat het voorwiel een meter de lucht in kwam; hij stuurt heel netjes licht en geen putjes of zware punten at all.

Vervolgens de remklauwen gedemonteerd en helemaal schoongemaakt met remmenreiniger, daar kwam me een partij troep van af. De blokken en schijven zijn iig weer helemaal schoon. Misschien dat de keerringen van de zuigers moeten worden vervangen, al waren de zuigers wel helemaal schoon (geen lekkage, is het dan nodig?)

Vervolgens alles weer terug gezet en een paar keer de noodstop geoefend. Het remt iig al weer een stuk beter moet ik zeggen! Nu loopt het voorwiel iets stroef; ik laat 'm even een nachtje staan met de rem ingedrukt, dan zien we daarna wel weer verder.
 
Laatst bewerkt:
Marushin is de max! Mijn circuithelmpje is ook een Marushin, volgende keer koop ik waarschijnlijk de omgekeerde van de jouwe .. wil een knalgele, net zoals Joey Dunlop *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan