#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

:+ Met "en" bedoel ik de brommer.En? staat 1 zin te hoog .
Hier gaat de garagedeur ook wel eens open , alleen komt er niks uit . _O-
 
Welke spiegels adviseren jullie op de 800fi?

De originele met die plastic hoezen zijn niet erg mooi namelijk...
 
Ik ben nog opzoek naar een goedkope rechter voorvork poot (als je er op zit rechts).
Iemand wat staan ? :)
Gaat om een Vfr750 1994–1997
 
Laatst bewerkt:
Hey collega's van het vfr topic, ik zag in leimuiden een rode vfr 750 te koop met een MF stickertje erop, kenten MF x BG x 61 Zit de eigenaar nog op het forum? Alsin, ik ben nieuwsgierig naar de onderhoudshistorie en eventuele andere spannende zaken.
 
Hier toevallig iemand aanwezig die nog een rechter zijkap heeft liggen voor een Vfr 750 RC36-1?
Het liefst onbeschadigd en in de kleur R158.
Het gaat om de kap tussen de bovenste zijkap en de buikpunt. Bij mij zit er een zwart-zilveren bestickering op, maar dit is niet van belang voor de kap die ik zoek. De kleur daarentegen wel.
 
Even een vraag hier m.b.t. olie.....ik weet echt niet meer wat voor olie ik de vorige keer heb gebruikt bij mijn oliewissel. Maar aangezien ik dat nu weer wil doen wat voor olie gebruiken jullie voor je vfr?

Even ter info. ...ik heb een rc36 1 uit 1992.
 
Volgens mij ben je een impulsief type :+
Ik zweer namelijk bij Motorex Topspeed maar ook de Kroon Expusla RR heeft veel tevreden gebruikers.
De veelgeroemde Castrol heeft daarentegen in een VFR weer genoeg minder tevreden gebruikers omdat deze wel eens een slippende koppeling wil veroorzaken.
Nou wil ik niet de ervaring van Smuiger tegenspreken of ondermijnen maar hier is wel de uitdrukking 1 zwaluw maakt nog geen zomer erg goed op z'n plaats 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vergeet deze dan niet.........

full
 
Lange tijd geleden dat ik hier ben wezen kijken :W , still going strong op mn VFR750 naked! :t

rib5t1.jpg


To Do : andere banden erop zetten, deze zijn echt op.
To do misschien ooit : Ander kontje erop, van nieuwe model VFR.
 
Beste Vfr liefhebbers,
Ik heb een Corbin zadel te koop voor vfr 750 rc36 type2.
, op te halen in Turnhout (B).
Voor foto's, kijk op www.marktplaats.nl
Mvg Jochen
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Eindelijk A ipv A2 binnen en gisteren een rondje op mijn vriend zijn VFR800 gereden. Was een heerlijke motor is dat zeg echt super!! :} Enige is dat de motor wat aan de hoge kant is voor mij. Weet iemand misschien een adresje om voor een redelijk bedrag een verlaagd zadel te kopen (wat ik tot nu toe vond was wel erg prijzig). Mocht iemand nog een verlaagd zadel hebben liggen (geschikt voor model 2002) die overbodig en ik over mag kopen,dan hoor ik het erg graag :)
 
Laatst bewerkt:
Ja voor mijn eigen motor ga ik dat doen maar deze is van mijn vriend en dus dacht ik dan wissel ik het zadel als ik een stukje wil rijden :). Verlagen is hij vast niet zo blij mee :p

Maar mocht iemand een gewoon zadel hebben liggen hoor ik het ook gaag misschien kan ik het desnoods zelf wat verlagen en opnieuw bekleden moet mij wel lukken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Zo zal me maar in een hoekje gaan zitten schamen :$ . Even terug gekeken en kom er achter dat het een jaar geleden is dat ik hier iets geplaatst heb :? .
Ondertussen is mijn gekregen VFR nog veel te lang blijven staan maar eind April mezelf een schop onder mijn kont gegeven en verder gegaan.
Carburateurs echt alles helemaal losgehaald en schoongemaakt, remmerij alles los en schoongemaakt en nieuw kopervet erop en nieuwe vloeistof. Nieuwe olie en filter nieuwe bougies. En een paar andere banden erop. Pfff ff doorbikkelen maar hij liep goed, tijdens eerste proefrit :] echter blijkt dat de spanningsregelaar defekt was dus accu leeg |(
Gelukkig maar een 100meter van een vriend vandaan die in gebruikte motoronderdelen doet :}
Daar dus even zoeken en uit een Varadero een goeie gehaald.

Ondertussen paar ritten gemaakt met de VFR en hij loopt prima op een licht stotteren na als ik langere tijd in het middengebied blijf rijden rond de 4 à 5 duizend toeren dus nog beetje finetunen.

Heb nog geen foto van het geheel maar deze is ook best interessant
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan