A
Anoniempje177
Guest
Ik denk nog eerder aan de vering.
Als ik termen zie als 'stuiteren'...Vering hoort nooit te stuiteren. Dan is of de veervoorspanning teveel opgeschroefd of de veer te sterk mogelijk in combinatie met te weinig ingaande demping.
Als je in veert hoort de motor meteen terug te veren naar zijn originele positie zonder na te deinen.
Zoek maar eens naar 'Dave Moss' op youtube.
Hij heeft veel goede video's gemaakt over het afstellen van de vering.
Wie weet wordt de grip dan ook beter.
Als ik termen zie als 'stuiteren'...Vering hoort nooit te stuiteren. Dan is of de veervoorspanning teveel opgeschroefd of de veer te sterk mogelijk in combinatie met te weinig ingaande demping.
Als je in veert hoort de motor meteen terug te veren naar zijn originele positie zonder na te deinen.
Zoek maar eens naar 'Dave Moss' op youtube.
Hij heeft veel goede video's gemaakt over het afstellen van de vering.
Wie weet wordt de grip dan ook beter.