#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Hey mensen,

Vraagje:
Ik ben op marktplaats een BOS sportdemper tegengekomen voor een leuke prijs. Maar deze komt onder een rc36-1 uit.
Ik heb zelf een rc36-2. kan alleen niet goed vinden of deze uitlaat dan ook op mijn motor past. Iemand hier toevallig het antwoord?

Thanks!
Nee, past niet. 36/1 heeft een andere aansluiting tussen demper en bochten dan de 36/2..
 
Hey... ik had er 1 voor jouw motor, maar die pastte dus niet. Ophangpunt op subframe is anders en had geen tijd/zin om dat aan te passen
Dan laat ik die verkoop gaan, zit met zelfde issues haha. Motor rijdt trouwens fantastisch! Heb er nieuwe bandjes op laten zetten & de buddycover in de juiste kleur laten spuiten. Zelf onderhoudsbeurt gegeven, dus ze is helemaal klaar voor het lekkere weer👍
 
Hier alles standaard, ook de uitlaten….geen enkel probleem met het rijden hier over de grens…ook geen Ali goodies eraan. Daar zijn ‘ze’ in Dld heel gek mee…. _O-
 
ik zou willen dat men ook voor NL zo bang was
Verdienmodel, complete boekwerken van bijv. louis en polo . Loop een ducati store binnen, ruimte voor bijzaken is groter dan die voor motoren…..:+ Uitlaatsysteem ervoor kost meer dan mijn motor gekost heeft….._O-
 
Even de Vfr uitgelaten vandaag.
Welke uitlaat is het mooist goedgekeurd voor Nederland.
Achterspatbord nog te monteren past alleen niet lekker verkeerde maat boutjes en lastig met ketting beschermer.
 

Bijlagen

  • IMG_7127.jpeg
    IMG_7127.jpeg
    540,7 KB · Weergaven: 0
Nadat ik wat RC36-2 spul van @JFJ overgenomen heb (voor mijn eign VFR) heb ik elders nog wat opgepikt... O-)

Zie je iets wat je wilt? Stuur een PB.
Don't worry, ik plan niet om van de opbrengst met pensioen te gaan.

20240130_152008.jpg


Middenkuip links perfect
Al het andere rode kuipwerk heeft liefde nodig (of een beetje toegeknepen ogen.... )

Topkuip links, koplamp en carburateurs zijn reeds gereserveerd.
Tank is puntgaaf, in primer gespoten.

IJsselstein bij Utrecht
Evt ophalen Den Bosch
 
Nadat ik wat RC36-2 spul van @JFJ overgenomen heb (voor mijn eign VFR) heb ik elders nog wat opgepikt... O-)

Zie je iets wat je wilt? Stuur een PB.
Don't worry, ik plan niet om van de opbrengst met pensioen te gaan.

Bekijk bijlage 1968734

Middenkuip links perfect
Al het andere rode kuipwerk heeft liefde nodig (of een beetje toegeknepen ogen.... )

Topkuip links, koplamp en carburateurs zijn reeds gereserveerd.
Tank is puntgaaf, in primer gespoten.

IJsselstein bij Utrecht
Evt ophalen Den Bosch
Ik heb misschien interesse in een zijkuipdeel. zo'n ding met de Y en de VFR. De rechterkant(bermkant)

Heb de mijne een keer in de inrijklem geramd en heb een paar barsten. Tevens de puntbak onderin volgens mij. Ik zal morgen middag even foto's maken in de berging voor wat er bij mij voor verbetering vatbaar is.

db
 
Nadat ik wat RC36-2 spul van @JFJ overgenomen heb (voor mijn eign VFR) heb ik elders nog wat opgepikt... O-)

Zie je iets wat je wilt? Stuur een PB.
Don't worry, ik plan niet om van de opbrengst met pensioen te gaan.

Bekijk bijlage 1968734

Middenkuip links perfect
Al het andere rode kuipwerk heeft liefde nodig (of een beetje toegeknepen ogen.... )

Topkuip links, koplamp en carburateurs zijn reeds gereserveerd.
Tank is puntgaaf, in primer gespoten.

IJsselstein bij Utrecht
Evt ophalen Den Bosch
Je krijgt zo een PB'tje.




Vandaag dus eindelijk de accu voor de winterstop uit de VFR gehaald, toen ik de motor op contact zette ging het klokje uit.... Accu dus compleet leeg. Heb al wel 5 keer naast die motor gestaan met het idee om de accu er uit te halen...Oja, sleutel ligt nog thuis....

Nu dacht ik mij te herinneren dat een volledig lege accu kapot kan vriezen.......

1 cel lijkt bol te staan.

Zou kut zijn, accu is in april 2022 er in gegaan.

Ik heb hem nu, ik een kunststof bak, aan de labvoeding hangen op 14 volt om te laden. Begon met 4,4 ampere, nu 10 minuten later zit die al op 2,26 ampere. Eens kijken of deze accu schrot is of dat er nog leven in zit....

IMG_20240131_150838.jpg

db
 
PB terug! :Y


Ai, dat ziet er niet bueno uit.
Op een VFR is het sowieso een goed idee om een voltmetertje te monteren. Niet dat ie 100% accuraat moet zijn. Maar als je tijdens het rijden constant <12v of boven >15v ziet, wordt het tijd om op huis aan te sturen. Om de generator en SR door te meten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan