villars sous ecot

voor mirecourt kan men zich nog aanmelden , 30€ per dag.
camping en sanitair aanwezig :}
dit gaat door op 25/26 juli.

heb al 21 aanmeldingen ,merendeels voor de 2 dagen *O*
 
heeft iemand contactgegevens van FOL?

ik heb gevraagd of hij ook 1 dag mee wilt naar juvaincourt maar ik krijg geen reactie....
ik zie in de starttopic dat hij ook nog niet betaald heeft voor villars zelf..hmmm
 
heeft iemand contactgegevens van FOL?

ik heb gevraagd of hij ook 1 dag mee wilt naar juvaincourt maar ik krijg geen reactie....
ik zie in de starttopic dat hij ook nog niet betaald heeft voor villars zelf..hmmm



dat klopt ,hij kan pas betalen voor villars na de 15d februari, dan zijn het de reserve personen die voorrang krijgen in volgorde van aanmelding ;)
 
aan Koen Van Der Naald en FOL, zie mail ;) .


storten voor 1maart is mee naar villars :]
 
Laatst bewerkt:
even voor de duidelijkheid voor iedereen (ik heb met dimitri gemaild):
juvaincourt is bevestigd door de baanverhuurder maar er hoeft (nog) niet vooraf betaald te worden!
 
even voor de duidelijkheid voor iedereen (ik heb met dimitri gemaild):
juvaincourt is bevestigd door de baanverhuurder maar er hoeft (nog) niet vooraf betaald te worden!


inderdaad zo is het, voorlopig is het ter plaatse betalen ;) .

iemand die al zin heeft }) .
 
inderdaad zo is het, voorlopig is het ter plaatse betalen ;) .

iemand die al zin heeft }) .

Hey patatfrit, ik heb juvaincourt al wel vooraf betaald €25,-. Ik stuur je nog wel ff een mail om af te stemmen dat het akkoord is en dat ik niet daar nog een keer moet betalen ;)
 
Hey patatfrit, ik heb juvaincourt al wel vooraf betaald €25,-. Ik stuur je nog wel ff een mail om af te stemmen dat het akkoord is en dat ik niet daar nog een keer moet betalen ;)

hey Fol....ga jij niet een beetje vroeg naar Villars? 24juni staat er bij jou :+
 
Oops stond verkeerd in mijn agenda :X

Volgens mij zat ik er naast met dagen én maand.
Voor de zekerheid, wij gaan 26/27/28 juLi toch? :+
 
Laatst bewerkt:
klopt helemaal! moeten alleen nog afspreken wanneer we precies vertrekken...maar dat komt wel goed
 
Laatst bewerkt:
voor mirecourt kan men zich nog aanmelden , 30€ per dag.
camping en sanitair aanwezig :}
dit gaat door op 25/26 juli.

heb al 21 aanmeldingen ,merendeels voor de 2 dagen *O*

Leuk maar is zomaar ff 550 km voor mij. Daarvoor net 5 dagen Deutschland is ff teveel van het goede denk ik.
 
voor mirecourt kan men zich nog aanmelden , 30&; per dag.
camping en sanitair aanwezig :}
dit gaat door op 25/26 juli.

heb al 21 aanmeldingen ,merendeels voor de 2 dagen *O*
heb hier wel oren naar
kom dan van villars af naar huis toe
is er nog plek voor mirecourt

Leuk maar is zomaar ff 550 km voor mij. Daarvoor net 5 dagen Deutschland is ff teveel van het goede denk ik.

voor mijn niet
dit is voor mij vakantievulling *O* :]
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand contactgegevens van Dimitri naast zijn mailadres van solarpowerteam???
de mailtjes naar hem komen namelijk niet aan.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan