visier

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
mijn visier klapt steeds open als ik goed :] op de snelweg en omkijk, beetje geforceerd denk ik maar kan de stukjes vervangen en dan blijft die wel weer dicht

bij goed weer zoals nu is het echt niet te doen om zonder zonnebril te rijden zonder hoofdpijn te krijgen
kan gemakkelijk zijn want dan kun je af en toe het scherm opendraaien om wat af te koelen 8-)

nu ik mij toch een nieuw scherm moet kopen (schuift steeds open) had ik gedacht om een gedeeltelijk verduisterd te kopen, maar vraag mij nu af of daar ook mee te rijden valt bij minder goed weer, of tegen de avond???
:? :?
 
Ik had hetzelfde met mijn shark, beslaat weleens als je stil staat en lekker staat uit te huigen :) . Is nu met pinlock verleden tijd, vindt het alleen af en toe een beetje irritant als je je vizier op een kier hebt staan en je precies die lijn van dat binnenvizier ziet zodat je je tellers niet lekker kan aflezen.
 
Ik weet wat je bedoelt, er zijn twee soorten pinlock.

een is alleen een plakje plastic, hiet kan water tussenkomen, maar erger, de randen van het plastic gaan schuren op je vizier, naeen tijdje krijg je een doffe plek langs de rand.

er zijn nu ook pinlock met aan de rand rondom een streepje rubber, dit zorgt ervoor dat de pinlock niet kan schuren en er kan geen water tussen, vraag hiernaar bij motorzaak, hij is even duur en veel beter.

Laat je niet zo´n oud type aansmeren
 
heb zelf een arai, perfect en nooit ergens last van (windgeruis oid). laatst een donker vizier gekocht en daar wel een probleempje mee gehad. Ik vroeg een rx7 vizier en kreeg een donker vizier geschikt voor o.a. rx7.
Echter wat ik toen niet en nu wel wist..... er zit verschil in :(
Het vizier voor de rx7 heeft een heel andere bolling als het universele vizier :? Toen had ik dus WEL last van windgeruis (m'n voering waaide eruit) Let dus ff op bij de aankoop !
Nu alles prima geregeld en ik rijd bijna altijd met donker vizier... geen problemen.

C.U.


:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan