Vmax-lijst van het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben (nog) geen lid van de club, is dit dan een bezwaar?

Groeten John

Geen probleem hoor. Je kan als Vmaxer ook het Forum op (na inschrijving), maar we hopen natuurlijk dat je lid wordt VAN DE LEUKSTE MOTORCLUB IN NEDERLAND })
 
Als het een beetje meezit ben ik nummer 21 :z
Kan het zijn dat de server aan een winterslaap bezig is?
'k Kan niet op de website ... 8-)

grtz.
Dr.Edgaskett

Hallo Edgaskett!
Die server lag er niet uit maar de provider (Wanadoo).
Inmiddels doet alles het weer (sinds 18.30 uur)

Btw, heb je een Vmax (nu of binnenkort)?
Dan zou je no 20 worden! (en geen 21)

Greetz, VmaxGEK
 
Ben gisteren lekker gaan rijden met het MF-feestje belgië.
Ik kwam er 's morgens aan en verdikke, allemaal van die snelle tupper bakken.
Dit komt niet goed dacht ik.
Eerste ritje naar Doel in antwerpen.
Bochtjes zoeken, 3km denk ik met een paar lekkere bochten en een stukje van 500m recht door.En ik heb het dus gedurfd, gewoon achter die tupperbakken met hun knieën aan de grond met de nodige vonken regen, blijven rijden lekker plat in de bochten met een duo achterop, en op de rechte stukken ze per 4 in gehaald }) .
Nadien mijn vriendin eraf en nog eens alleen gereden.
Naast de V-Max gaan hangen en de bochten die ik eerst tegen 140 pakte nu tegen 180 gepakt. In het rechte stuk 240 op de teller en dan weer vol in de remmen voor de volgende bocht. Na dit ritje stonken mijn remmen.

Nadien zijn we eilandje Tholen gaan doen, dit alles in high tempo van bocht naar bocht.Gooien, sleuren, trekken aan dat ding maar er heeft niemand op mij moeten wachten, met duo. Er waren wel wat tuppers achter gebleven die het veilige voor het onveilige genomen hadden.

Ik heb me eens goed kunnen uit leven maar vrees dat dit verslavend werkt.

Ik denk dat je op zolder kan met een V-Max.
 
Ben gisteren lekker gaan rijden met het MF-feestje belgië.
Ik kwam er 's morgens aan en verdikke, allemaal van die snelle tupper bakken.
Dit komt niet goed dacht ik.
Eerste ritje naar Doel in antwerpen.
Bochtjes zoeken, 3km denk ik met een paar lekkere bochten en een stukje van 500m recht door.En ik heb het dus gedurfd, gewoon achter die tupperbakken met hun knieën aan de grond met de nodige vonken regen, blijven rijden lekker plat in de bochten met een duo achterop, en op de rechte stukken ze per 4 in gehaald }) .
Nadien mijn vriendin eraf en nog eens alleen gereden.
Naast de V-Max gaan hangen en de bochten die ik eerst tegen 140 pakte nu tegen 180 gepakt. In het rechte stuk 240 op de teller en dan weer vol in de remmen voor de volgende bocht. Na dit ritje stonken mijn remmen.

Nadien zijn we eilandje Tholen gaan doen, dit alles in high tempo van bocht naar bocht.Gooien, sleuren, trekken aan dat ding maar er heeft niemand op mij moeten wachten, met duo. Er waren wel wat tuppers achter gebleven die het veilige voor het onveilige genomen hadden.

Ik heb me eens goed kunnen uit leven maar vrees dat dit verslavend werkt.

Ik denk dat je op zolder kan met een V-Max.
Het kan echt merk je wel, alleen geloven doen het er maar weinig :X
 
Oh, lees nu deze pas, na gereageerd te hebben in je eerste topic ;) Gefeliciteerd !

12369
 
ff voor het beeld;
Ze is van '88 zwart/geel enn echt helemaal poep standaard :}
heeft highway-steps en nog nooit asfalt gezien
en wat ook wel belangrijk is ik weet wie wat het d'r gedaan heeft ...
das toch al heel wat sinds ik d'r ontmoet heb vorige week ;)

grtz.
Dr.Edgaskett
 
Ben gisteren lekker gaan rijden met het MF-feestje belgië.
Ik kwam er 's morgens aan en verdikke, allemaal van die snelle tupper bakken.
Dit komt niet goed dacht ik.
Eerste ritje naar Doel in antwerpen.
Bochtjes zoeken, 3km denk ik met een paar lekkere bochten en een stukje van 500m recht door.En ik heb het dus gedurfd, gewoon achter die tupperbakken met hun knieën aan de grond met de nodige vonken regen, blijven rijden lekker plat in de bochten met een duo achterop, en op de rechte stukken ze per 4 in gehaald }) .
Nadien mijn vriendin eraf en nog eens alleen gereden.
Naast de V-Max gaan hangen en de bochten die ik eerst tegen 140 pakte nu tegen 180 gepakt. In het rechte stuk 240 op de teller en dan weer vol in de remmen voor de volgende bocht. Na dit ritje stonken mijn remmen.

Nadien zijn we eilandje Tholen gaan doen, dit alles in high tempo van bocht naar bocht.Gooien, sleuren, trekken aan dat ding maar er heeft niemand op mij moeten wachten, met duo. Er waren wel wat tuppers achter gebleven die het veilige voor het onveilige genomen hadden.

Ik heb me eens goed kunnen uit leven maar vrees dat dit verslavend werkt.

Ik denk dat je op zolder kan met een V-Max.


Ik hou ook nog steeds de Guzzi V11 sport bij en de Speed Tripple van vrienden... wat zeg ik... bijhouden, ik ga ze voorbij!
Ok, een racer zal het nooit worden, maar dat een vmax niet wilt sturen is voor mij allang een sprookje. Maar die stepjes.... krijg ze @%^@#$ niet aan de grond...
 
Ik hou ook nog steeds de Guzzi V11 sport bij en de Speed Tripple van vrienden... wat zeg ik... bijhouden, ik ga ze voorbij!
Ok, een racer zal het nooit worden, maar dat een vmax niet wilt sturen is voor mij allang een sprookje. Maar die stepjes.... krijg ze @%^@#$ niet aan de grond...

Dream on.....

Een speed tripple is dus echt een super smijtfiets, dat je die bij kunt houden is alleen dat die ene bestuurder no guts heeft.
Zet daar maar us eentje op die wel door de bocht durft, dan moet je het toch af laten weten met je max!
Ik rij zelf ook v-max, en ben er absoluut niet voorzichtig mee in de bochten,maar zo'n fiets hou je dus echt niet bij!
Wel op het rechte stuk,maar dan.......
Een max is en blijft een max, gewoon een supermotor,die wel moeilijker stuurt dan een andere! :]


(toch blijf ik bij v-max! :9~ )
 
Hé Niels, wat mij betreft ben je nr. UNO !! (1 dus)
(lijstje is aangepast ;) )
 
klopt.... hih heeft hem ook net, en die Guzzi gaat er ook wel vandoor in de bocht... maar hou hem toch goed bij. Ik ben ook nog niet tot het uiterste gegaan, als ik zo het forum mag geloven met steppies aan de grond etc...
Nee... een racer zal het nooit worden, maar dat hoeft ook helemaal niet! Ook een beetje zelfbescherming.....

Dream on.....

Een speed tripple is dus echt een super smijtfiets, dat je die bij kunt houden is alleen dat die ene bestuurder no guts heeft.
Zet daar maar us eentje op die wel door de bocht durft, dan moet je het toch af laten weten met je max!
Ik rij zelf ook v-max, en ben er absoluut niet voorzichtig mee in de bochten,maar zo'n fiets hou je dus echt niet bij!
Wel op het rechte stuk,maar dan.......
Een max is en blijft een max, gewoon een supermotor,die wel moeilijker stuurt dan een andere! :]


(toch blijf ik bij v-max! :9~ )
 
Nu 20 blije Vmaxers op het forum :

Niels* NL
Nitromax* NL
BuroutVmax* NL
MadVMax* NL
VmaxBabe* NL
Vmaxbeast* NL
TheCow BE
VmaxBob NL
TerrorMax NL
2theMax NL
Vmaxmakker* NL
Bcans BE
Maxed NL
Happieman NL
FreddyVmax NL
Vmax/GTVturbo NL
Herr Flick NL
Major Break NL
Dr Edgaskett NL
VmaxGEK* NL

[me]Skwefje vindt 21 wel een mooi nummertje *D [/me]
 
Skwefje, ook jij staat in de lijst!

Mijn dank is groot. Ennuh...ik heb het niet gevonden via de Clubsite, maar heb toevallig wel ongeveer tegelijkertijd geregistreerd. Leek me wel gezellig en makkelijk enzo. Hou je het bij of zo ;)
 
´k ben trouwens ook lid van de club, dus voor de volledigheid zou ik ook voorzien moeten worden van een asteriks. En nee, ik heb nu niks beters te doen dan daar over te zeuren :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan