Vmax site de lucht in

VmaxGEK

MF veteraan
18 aug 2002
1.387
0
www.VmaxClubHolland.nl

Hij is vandaag de lucht in gegaan. Een nieuwe site over de Vmax. Misschien wordt dit de nieuwe club-site. De beslissing valt op de ledenvergadering binnenkort van de VmaxClub Holland. Het is dus nog niet de officiële site.
(Ik heb \'m niet zelf gemaakt, maar een beetje meegeholpen).


(sorry, een beetje spam)
 
Laatst bewerkt:
www.VmaxClubHolland.tk

Hij is vandaag de lucht in gegaan. Een nieuwe site over de Vmax. Misschien wordt dit de nieuwe club-site. De beslissing valt op de ledenvergadering binnenkort van de VmaxClub Holland. Het is dus nog niet de officiële site.
(Ik heb \'m niet zelf gemaakt, maar een beetje meegeholpen).


(sorry, een beetje spam)

Ziet er goed uit... :} :} :} :} :} :} :}
 
Nu 22 blije Vmaxers op het forum:

Nitromax* NL
Niels* NL
BuroutVmax* NL
MadVMax* NL
VmaxBabe* NL
Vmaxbeast* NL
TheCow BE
VmaxBob NL
TerrorMax NL
2theMax NL
Vmaxmakker* NL
Bcans BE
Maxed NL
Happieman NL
FreddyVmax NL
Vmax/GTVturbo NL
Herr Flick NL
Major Break NL
Dr Edgaskett NL
Skwefje NL
Dragonmax BE
VmaxGEK* NL

* = lid VmaxClubHolland ( www.VmaxClubHolland.nl ) waar btw ook een paar Belgen lid van zijn!

Voor al deze Vmaxrijders is de site een must! bijgewerkt 4 april !!
 
Laatst bewerkt:
Dat zie je verkeerd,.. lekker goedkoop ,.. kost de club geen geld en is dus altijd beter dan jaarlijks centen neer tellen voor een NL of COM domein,....
:? .TK is farking traag qua DNS resolving. En wat kost een .nl nou, 20€ per jaar :? , 1x tanken... :X
 
Die TK is gratis (maar wel traag, ja!)
Het is iig een alternatief als je een eigen domeinnaam wilt registreren en er toch geen kosten voor wilt maken.
Overigens als je op de kabel zit ASDL hebt (bestaat dat in Belgie??)
heb je er geen last van.
Bovendien ben je veeeeel goedkoper uit met internetten dan met een gewone telefoon/modem-verbinding.
Ik zit bv bij Kabelfoon en betaal € 26,- per maand voor onbeperkt internetten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan