VMAXlijst van het MF deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is ons Clubhuis en binnenkort weer een vergadering, Ja!
(Afbeelding)

Sloop,.. dat was ons clubhuis,.. nu bernard als laatste bewoner van het nieuwe clubhuis verhuist is naar een kerk in delft, word dat optrekje waar hij woonde van ons en kunnen we per begin volgend jaar ons nieuwe optrekje in(hij had nog het verzoek dat de familie het huis in alle rust mochten opruimen ,..) dat zouden we bekend maken op de alv ,... :(
 
mja,... ag het is nu voor de mijne een jaartje geleden en nad e operatie is ie weer als nieuw wat schakelen betreft,en ik persoonlijk ben redelijk van de nachtmerries af :+ de rest van dit jaar hebben we andere probleempjes er ook zo'n beetje uitgehaald, nu nog 1 puntje en hij is technisch 100% (eindelijk B| )Maar ook daar is het defecte onderdeel reeds voor besteld. Dan gaan we weer vrolijk verder met het optische tunen van het beest :)


Hehehe zo is dat ;) Man je weet vast nog wel wat voor nare dingen je ermee had :X
Wil je hard optrekken, schrik je je lam omdat de motor -nadat hij weer in z'n vrij truggeschoten is- enorm veel kabaal super irritant is dat :( heb verder het jaar gewoon de twee maar overgeslagen bij de "sprintjes". Wat zal ik weer blij zijn als ik komend jaar weer vol in de 2 kan gassen })

Maar eerst moet die bak er nog in :9

Maar wat zijn je plannen?? nos flesie :)
 
Hehehe zo is dat ;) Man je weet vast nog wel wat voor nare dingen je ermee had :X
Wil je hard optrekken, schrik je je lam omdat de motor -nadat hij weer in z'n vrij truggeschoten is- enorm veel kabaal super irritant is dat :( heb verder het jaar gewoon de twee maar overgeslagen bij de "sprintjes". Wat zal ik weer blij zijn als ik komend jaar weer vol in de 2 kan gassen })

Maar eerst moet die bak er nog in :9

Maar wat zijn je plannen?? nos flesie :)

mja,. weet het nog drommels goe hoe irri dat was,..
het nos flesje laat nog wel ff op zich wachten,.. heb een andere tankcover, remmerij,luchthappers en wil nog een andere achterbrug en nog wat dingetjes,.. krijg het dadelijk in januari nog ff druk om alles om te bouwen en doen,...
 
Deze steen staat daar nog niet hoor. :+
FF weggehaald. Moest nog wat aan gehakt worden. :+
full


Door Cozy bij-gehakt. :} :} :}


:+
 
mja,. weet het nog drommels goe hoe irri dat was,..
het nos flesje laat nog wel ff op zich wachten,.. heb een andere tankcover, remmerij,luchthappers en wil nog een andere achterbrug en nog wat dingetjes,.. krijg het dadelijk in januari nog ff druk om alles om te bouwen en doen,...


nice ben benieuwd :) gaat er ook een nog bredere velg in je achterbrug komen?

Komend jaar zal er zeer waarschijnlijk niets optisch aan m'n max veranderd worden. Alleen innerlijk... komt een compleet nieuwe bak in vandaar...
 
nice ben benieuwd :) gaat er ook een nog bredere velg in je achterbrug komen?

Komend jaar zal er zeer waarschijnlijk niets optisch aan m'n max veranderd worden. Alleen innerlijk... komt een compleet nieuwe bak in vandaar...

nope mooi maar niet handig,. wil nog wel normaal kunnen rijden er mee

nu voor mij eerst het optische gedeelte,. dan veeeeeeeeeeeeeel sparen en dan weer het blok,.. heb ik ook nog al wat plannen mee,.. maar dat kost boel veel sentjes
 
Laatst bewerkt:
Voel je niet meteen zo aangesproken man! Er staat toch het merendeel, of staat er Ron? :? :? :? :? :? :?
Don't worry, be happy (with your Max...... ;) ).....en met de gezelli... :X (krijg het woord niet meer uit m'n strot) club van Nederland!

:z Jammer dat het niet te verwijderen is hé Red |(
inderdaad don't worry
 
Vrolijk kerstfeest iedereen,niet teveel vreten met deze dagen(scheelt pk's)

:P
Bedankt Flick. :} Nou FF wat anders, mijn kamer stinkt naar benzine.
Mijn Max zet ik al 10 jaar in de winter in de kamer maar had eerder nooit bezine geroken. :?
Lekken doetie ook niet. :X
 
Hee, stelletje meelballen, schrijf je nou gewoon in voor het Ardennenweekend, dan doe je wat nuttigs...... :+
 
Volgens mij heeft nadenken je nooit verder gebr8......geintje!
En nadenken heeft weinig zin, we zitten al bijna vol!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan