VMAXlijst van het MF deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet u mij maar in de lijst ;)

CBR_Vmax.jpg


Was de Vmax van mijn oom, heb die vandaag na 1.5 jaar stilstaan weer aan het starten gekregen. Nu de remmen controleren en dan eens gaan rijden :]
 
Weer ff tijd voor een plaatje in dit doorgaans saaie topic........

full


@Terrormax: je hebt je site weer strak geupdate, leuke foto's!
 
Weer ff tijd voor een plaatje in dit doorgaans saaie topic........

(Afbeelding)

@Terrormax: je hebt je site weer strak geupdate, leuke foto's!


heej thanks ;)

tjah moet nog veel meer updaten zoals de mods aan m'n max. maargoed 't komt er maar steeds niet van ;( druk met m'n huis bezig...



helaas moet ik ook fatsoenlijke knipperlichten achter monteren aan mijn max. kreeg giste een motorwout die vond dat die geintergreerde LED knippers niet voldoende zichbaar zijn, dus moet ik binnen 3 weken mijn motor bij hem aan het bureau laten zien |(

full


Ben bang dat ik weer knippers moet maken bij mijn kentekenplaat...
Iemand een id over niet al te opvallende knippers maar wel goed zichtbaar?

 
Laatst bewerkt:
full


Knippers blijven een kwestie van smaak, ik vind het geen probleem om er mee rond te rijden, vind ze zelfs wel mooi.........heb toendertijd Rizoma's aangeschaft bij Goparts in Tiel. Dure ledjes maar wel bling-bling, iets wat jij vast niet zoekt......... O-)
 
ja zat er al over na te denken om voor die blanke/grijze knippers te keizen ipv de klassieke oranje knippers vind het net iets beter bij de kleurstelling van m'n motor passen :y

waar kun je die dingen halen?
 
heej thanks ;)

tjah moet nog veel meer updaten zoals de mods aan m'n max. maargoed 't komt er maar steeds niet van ;( druk met m'n huis bezig...



helaas moet ik ook fatsoenlijke knipperlichten achter monteren aan mijn max. kreeg giste een motorwout die vond dat die geintergreerde LED knippers niet voldoende zichbaar zijn, dus moet ik binnen 3 weken mijn motor bij hem aan het bureau laten zien |(

(Afbeelding)

Ben bang dat ik weer knippers moet maken bij mijn kentekenplaat...
Iemand een id over niet al te opvallende knippers maar wel goed zichtbaar?


Ik zou ff de regelgeving opzoeken voor achterknippers, en dan ff kijken of je daar aan voldoet. Dan is de MENING van de agent niet relevant en sla je hem met de regeltjes om z'n oren. Ik weet alleen dat ze 17cm uit elkaar moeten staan en aan de achterzijde moeten zitten, maar er zijn ook bepaalde hoeken van waaruit je ze moet zien. Of je sloopt ze er helemaal af en zeg dat je een oud barrel hebt(is toch zo!)
 
Ik weet het niet hoor van die 17 cm, ik werd ook laatst aangehouden en heb daar toen een klein topic over geopend: is wel wat oud maar lees hier maar de verschillende reacties..........blijkbaar weten weinig Motor-Forummers, laat staan agenten de juiste regelgeving.

Stop Politie .....Volgen!!
 
Ik zou ff de regelgeving opzoeken voor achterknippers, en dan ff kijken of je daar aan voldoet. Dan is de MENING van de agent niet relevant en sla je hem met de regeltjes om z'n oren. Ik weet alleen dat ze 17cm uit elkaar moeten staan en aan de achterzijde moeten zitten, maar er zijn ook bepaalde hoeken van waaruit je ze moet zien. Of je sloopt ze er helemaal af en zeg dat je een oud barrel hebt(is toch zo!)


had ik hem al gezegd dat ik ze er ander af sloop want mijn motor is voor 1997 (das de datum dat motoren verplicht zijn om voor en achter van knipper voorzien moeten zijn)

maargoed wat blijkt nou, mijn motor is midden 1997 hier in NL ingevoerd. Oom agent vertelde dat het niet boeit hoe oud de motor is (dus wat de datum van afgifte kenteken van land van herkomst is) maar het jaar wanneer de NL staat een kenteken heeft afgegeven.. En vlgsm heeft die gast ook nog eens gelijk :X

dus vandaag maar ff shoppen, maargoed liever voor dat geld een paar knippers halen dan 't geld regelrecht naar de schatkist brengen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan