Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

VMAXlijst van het MF deel 5

Ik moet mijn bod helaas terugtrekken. Er zijn inmiddels wat lege flesjes bij gekomen.
 
Misschien kunnen we de VMax beter in onderdelen verkopen
Dan hebben we genoeg geld voor een nieuwe
 
Misschien kunnen we de VMax beter in onderdelen verkopen
Dan hebben we genoeg geld voor een nieuwe
Het is me zelfs aangeraden om het blok te vervangen door een origineel blok en dan VMax en opgevoerd blok los van elkaar te verkopen.

Is me teveel werk/gedoe en daarbij hoort de hele aangepaste vering/frame etc gewoon bij het totaalpakket natuurlijk.


Hij gaat waarschijnlijk "binnenkort" naar René van Perfect Dreambikes in Assen de showroom in, komen mensen met de smaak ( en hopelijk het geld ) voor dit soort fietsen.

Maar ongetwijfeld gaat hij dan twéé kratjes bier kosten
 
Klaar met motorrijden

Nee hoor, rij elk seizoen en elke dag maar dan op een BMW R1100GS ( en bij sneeuw en gladheid met een zelfgebouwd ratbike zijspan )

Tegen de tijd dat de VMax klaar was waren al m'n dragrace vrienden al gestopt en verviel m'n interesse een beetje.
M'n VMax is heerlijk om op te rijden maar is te sterk voor woon/werkverkeer over de binnenweggetjes en dijkjes zoals ik elke dag doe.
Heb er na de tuning geen 50 uur meer mee gereden , staat me niet in de weg maar met de op handen zijnde emigratie ( over iets van 3 jaar naar Hongarije ) is het tijd om wat te ruimen.
Krijg er wrschlk nog niet een kwart voor van wat'ie gekost heeft ( alleen de krukas laten maken kostte al € 2250,- ) maar da's het "gevaar" van een hobby

Ook m'n mooie klassieke BMW R 90/6 met zijspan gaat er uit, daar heeft een neefje van me een oogje op.
En m'n zelfgebouwde Honda CB 750 chopper "Bitch" gaat weg, gaat -na 30 jaar- naar een vriend van me.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de 1e 100 kilometers weggereden met mijn maxie.

Moet de eerste 1000 kilometers rustig inrijden. G wat is dat lastig.
 

wil je een mooie (niet standaard) maar in perfecte staat v-max hebben moet je ff kijken bij axels bike shop,. daar staat mijn oude max,. een 85-er op kenteken,. maar als nieuw,.
 
Vandaag de 1e 100 kilometers weggereden met mijn maxie.

Moet de eerste 1000 kilometers rustig inrijden. G wat is dat lastig. [afbeelding]


echt he,. had ik ook moeite mee nadat ik hem terug had van jan,. je voelt de kracht,. maar je mag het nog niet gebruiken,. succes met het rustig tuffen
 
Oooh nee hoor. Duurt bij mij minstens 5 a 6 weken als ik mazzel heb.

Gewoonweg geen tijd. Kan alleen zondags... En heeeeeel misschien maandag middag een keer.
 
Weet iemand de dopmaat voor de moer waar de koppelingskorf mee vast zit? Op het USA forum wordt gesproken over 1 3/16 inch. Als ik dat omreken kom ik (afgerond) op 30mm uit.

Ik moet een dop aanschaffen, dus heb geen zin om te gaan gokken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
400 km......



Nog 600 te gaan. Iets meer toeren gaan maken. Koppeling slipt, kan de power dus niet aan.

Opties...

# Dubble D modificatie.
# Barnett koppeling (lelijk paars)
# Otec Lock Up koppeling

Lastig
 
Nu een blanke Barnett conversie kit gescoord bij Barnett zelf. Kan ik hem of blank laten. Of laten poedercoaten of anodiseren. Zal dan zwart worden oid. Want dat lellukkuh paars kan echt niet door een clear cover
 
Ja sorry Max,

Maar ik snap dat echt niet van die bedrijven. Paars? Roze? Geel?

Maak uni kleuren. Zwart, wit, grijs.
 
Voor Zenuwlijer en mijzelf, bij Barnett USA speciale "custom" (blank aluminium) koppelingen met zware veren besteld.

Voor mij omdat het nodig is. Voor Zenuwlijer, omdat ie een zenuwlijer is.