VN 750 her/verbouwprojectje

Er zijn ook technieken om metaal te verven waardoor het er uit ziet als hout. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe dat er uit zou zien. ( Geen fotoshop kennis hier)
 
Dat van die tank en dat dashboard was een geintje.
Ik was op zoek naar een oplossing voor tussen het subframe en het zadel. Toen zag ik een stuk oude teak tuintafel liggen. En ach waarom niet. Als de tank en de spatborden in de goede lak zitten, kan ik altijd er nog wat anders op fabrieken.
Ik overweeg om de boel gunmetallic grijs te spuiten. Dat zit ook op het brommertje dat ik had opgeknapt en dat vindt ik wel een mooie kleur.
20210307_144456.jpg
 
Ik had de motor als gestrand klusobject gekocht. Toch wel spannend als je hem nog nooit hebt horen lopen. Ik heb begrepen dat de VN 750 blokken bekend staan om de mechanische bijgeluiden. Na het aanpassenvan de voorspanning op de ACCT (automatic camchain tensioner) Is het al een stuk beter geworden. Daarnaast heb ik het vermoeden dat ik de pakkingen tussen blok en uitlaat moet vervangen. Het lijkt of het daar lekt. Nog even uitzoeken hoe ik dat goed kan controleren.
De draadboom lijkt gelukt. alle lampjes en metertjes werken. Alleen de knipperlichtuitschakelautomaat heb ik nog niet kunnen controleren. daarvoor heb ik ten eerste een kilometertellerkabel nodig, en werkende voorrem is ook wel handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan