Slabby 750 racer ombouw

22 AQ1-7240.JPG
 
Fotos die ik heb kunnen zien waren ook niet supermooi , zat nog te weinig snelheid in .
Te vroeg op de dag genomen misschien....
 
Hellingshoek zit er wel aardig in hoor, knietje aan de grond, uitlaat bijna... je zit alleen misschien wat toeristisch. :)
Als je alleen nog maar een arm en een been in beeld hebt terwijl de rest van het lijf naast de motor hangt lijkt het gelijk heel anders.
 
Hellingshoek zit er wel aardig in hoor, knietje aan de grond, uitlaat bijna... je zit alleen misschien wat toeristisch. :)
Als je alleen nog maar een arm en een been in beeld hebt terwijl de rest van het lijf naast de motor hangt lijkt het gelijk heel anders.
Vroeger kon ik dat iets beter , ( was ik nog lenig) maar is nooit mijn sterkste punt geweest.
 
Geslaagde dag maandag op Zandvoort , jaren 90 zomeravond competitie gereden op het korte circuit.
Toen echt in de avond.
9 jaar geleden met de Bakker kawa maar daarmee eindigde ik in de grindbak met de motor met de wielen omhoog en tank beneden.
Linker (bocht 10) voordat je richting de chicane gaat. (dynamo deksel aan de grond...)

Eerste sessie met natte baan.
Tweede half nat , daarna 3 sessies met droge baan.
Maandag de droge sessies van 2:15 naar 2;14 , laatste sessie 2:11 .
2/3 rechte stuk in 6 in zijn toerenbegrenzer.
Reed steeds naar een zeker 20 jaar jongere GSXR toe maar die was veel sneller bocht uit.

Linker bocht van de Bakker crash gaat nog niet lekker
Stuk van Tarzan naar scheivlak vind ik het mooiste.

Jaren 90 circuit

cpz89-98.jpg



cpznow.jpg

SAM_4825 - kopie-2.JPG
 
Daarna droog de hele dag , na de laatste sessie barste het weer los.
Dynamo laad niet bij dus tussendoor aannde lader en starten met startkabels aan de autio.
20230918_130712.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan